Sngst for vannavgang

Tenker på d jeg også, men håper og tror d går når jeg er hjemme og slapper av... Begge fødselene mine har startet med vannavgang, den ene på natta og andre rett etter jeg hadde lagt meg:p

Med første så var jeg 38+5, hadde sovet 6 timer på dagen, stod opp og gikk på do, og da kom vannet. Fødte 5 timer etterpå. Så jeg er helt klart litt nervøs nå, men tror det skal gå bra.

Har jeg ikke ofra en tanke :P
Men jeg har en følelse av at vannet ikke kommer til å gå før jeg er på sykehuset uansett, så jeg satser på at den følelsen stemmer ;)

Jeg har gjerne lang jakke på når jeg er ute. Får den ikke igjen, men dekker ræva så sånn for syns skyld vil det ikke by på problemer.

Det som blir utfordringen er at hodet ikke er festet, og da skal man vel i utgangspunktet holde seg helt i ro?:P Legge seg ned på gulvet i BHG liksom eller utenfor mc'ern! Haha!

Jeg har gjerne lang jakke på når jeg er ute. Får den ikke igjen, men dekker ræva så sånn for syns skyld vil det ikke by på problemer.

Det som blir utfordringen er at hodet ikke er festet, og da skal man vel i utgangspunktet holde seg helt i ro?:P Legge seg ned på gulvet i BHG liksom eller utenfor mc'ern! Haha!

Da lager du en egen tråd her inne:
"Folk som ser på meg og vannavgangen min", med bilder av beina og skoa til folk som ser på at du ligger på bakken med våt truse!

Da lager du en egen tråd her inne:
"Folk som ser på meg og vannavgangen min", med bilder av beina og skoa til folk som ser på at du ligger på bakken med våt truse!
Jeg lover! Det skal jeg :P haha!! Kunne blitt kunst av det!

Haha, samme her. Da skal man jo per definisjon bare legge seg rett ned ^_^ Nå fikk jeg morsomme bilder i hodet!!! :-P

Haha, samme her. Da skal man jo per definisjon bare legge seg rett ned ^_^ Nå fikk jeg morsomme bilder i hodet!!! :-P
Shitt altså! Haha!

Forrige gang gikk ikke vannet før etter jordmor sjekket åpning ved 8 cm. Det gikk regelrett i trynet på a, stakkar! :P

Hadde ikke brydd meg en plass, så lenge ungen hadde vært til termin (37+0). Da hadde jeg hvertfall visst d var i gang.

Men hadde nok passa på å si høyt: ååh, der gikk vannet, sånn alle forstod jeg ikke tissa på meg. Men hadde jeg sett noen med svært mage med vann rennende nedover beina så hadde jeg antatt vannavgang, jeg da, og det er jo egentlig ikke pinlig, ei heller noe man kan kontrollere.

Shitt altså! Haha!

Forrige gang gikk ikke vannet før etter jordmor sjekket åpning ved 8 cm. Det gikk regelrett i trynet på a, stakkar! :p
Her måtte de også ta vannet, for å få mer effektive rier... Så har jo ingenting å ''sammenligne med... Men lurer på hvor alt vannet ble av, for var ikke så bløtt i fødesenga etter fødsel O.o :-P haha....

Iiiih, det er herlig :D :-P Ho har sikkert opplevd verre da :-P

Her måtte de også ta vannet, for å få mer effektive rier... Så har jo ingenting å ''sammenligne med... Men lurer på hvor alt vannet ble av, for var ikke så bløtt i fødesenga etter fødsel O.o :-P haha....

Iiiih, det er herlig :D :-P Ho har sikkert opplevd verre da :-P
Hvordan kan man ha opplevd verre? Hahahaha, Isj a meg :-) Glad jeg slapp å forholde meg til det der. Satse på at vi slipper nå også :-)

Hvordan kan man ha opplevd verre? Hahahaha, Isj a meg :) Glad jeg slapp å forholde meg til det der. Satse på at vi slipper nå også :)
Mener jeg leste her inne et sted om en fødsel med akutt diarè..? Vil tro det er hakket verre enn litt forstervann, som de jo driver og jobber med hver dag :-P

Mener jeg leste her inne et sted om en fødsel med akutt diarè..? Vil tro det er hakket verre enn litt forstervann, som de jo driver og jobber med hver dag :-P
Nuff said ja!!! Hahaha!!!! Uff stakkars folk!

Jeg har ikke angst angående vannavgangen men tanken har slått meg.. At jeg håper ikke vannet går mens jeg er i bhg, jobb, butikken. Men skjer det så skjer det. ;p Vannet gikk ikke sist før det plaska rett på jordmora under fødselen sist så jeg vet ikke hvordan man vet at "vannet går" men regner med man merker det enten med mye vann eller at man føler at man tisser på seg.. ;p

Back
Topp