Sngst for vannavgang

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Ute blant folk!!!! Har seriøst helt angst for at vannet skal gå mens jeg er på butikken eller noe!!!! Vet ikke helt hvorfor, for vannet ble tatt på sykehuset sist. Og ingenting som skulle tilsi tidlig vannavgang f.eks... Men likevel... Har hel panikk for at vannet skal gå mens jeg henter Luna i bhg eller jeg er på senterey og handler :-/ Flere..!?

Haha, ja! Var en tur på senteret i går, og tanken slo meg! Tror jeg bare må holde meg hjemme rundt termin. :p

Det var jeg kjemperedd for sist gang, denne gangen har jeg jo ikke tenkt at noe skal skje i hele tatt før ks :p

Drømte i natt at vannet gikk på jobb.. Ikke kult..!

Hehe ja det kom så brått på meg sist og var så mye så den tanken har slått meg for å si det sånn!:p jeg syns det var så flaut å komme vaggende inn på sykehuset gjennom lobby osv med håndkle mellom bena og vann som rant også jeg da:p

Vannet til venninna mi gikk da vi holdte babyshower for henne ;) Var litt utpå kvelden, hun reiste seg og skulle på do, hun kom seg akkurat utenfor gulvmatta da den beige buksa hennes ble veldig våt nedover på innsiden av lårene hennes ;)

Tanken har slått meg også. Har en venninne som vannet gikk hos mens hun var på kjøpesenter. Men det plasket jo ikke akkurat ut, så ingen bortsett fra hun la merke til det.

Vi var i bryllup 5 dager før termin med forrigemann. Tanken hadde vist slått flere i kirken "hva om vannet mitt gikk under vielsen" haha. Vannet gikk i midlertidig 2 dager senere under fødselen, rett før pressriene på sykehuset.

Hadde dødd om det hadde skjedd :p sist måtte de ta vannet på sykehuset satser på at det ikke skjer noe utenfor sykehuset nå heller :)

Jeg har litt angst for det ja. Sist gikk vannet mens jeg hadde pressrier :p

Ute blant folk!!!! Har seriøst helt angst for at vannet skal gå mens jeg er på butikken eller noe!!!! Vet ikke helt hvorfor, for vannet ble tatt på sykehuset sist. Og ingenting som skulle tilsi tidlig vannavgang f.eks... Men likevel... Har hel panikk for at vannet skal gå mens jeg henter Luna i bhg eller jeg er på senterey og handler :-/ Flere..!?
Haha, har faktisk tenkt det samme! :p her tok de og vannet på sykehuset sist :p hver gang jeg "kjenner noe" der nede, så tenker jeg "oh no, nå går vannet!" :p (det mangla ikke noe i går da de sjekka :p )

Haha, har faktisk tenkt det samme! :p her tok de og vannet på sykehuset sist :p hver gang jeg "kjenner noe" der nede, så tenker jeg "oh no, nå går vannet!" :p (det mangla ikke noe i går da de sjekka :p )

Haha, sånn tenker jeg også :p

Vannet gikk mens jeg satt i sofaen sist. Og ikke bare litt heller. Sto lenge på stuegulvet og ventet på å kunne gå noe sted mens mannen la rundt håndkle og hentet nye klær. Så jeg og har tenkt litt på det:p Men altså... Det styrer man bare ikke. Har alltid med meg ekstra skift i veska + en bleie (bruker ha med bleie til nr.1 uansett). Så får man bare ta det som det kommer.

Fikk tips om tisselaken i bilen da.. Hos en venn hadde det gått da hun satt i bilen, og setet ble helt ødelagt. De måtte kjøpe nytt!!! Og det var ikke billig :p

Jeg HÅPER vannet mitt går i sofaen, og at det er så ekkelt av mannen går med på at vi trenger ny sofa.... :p *haterdenstyggesofaen* :p
Haha, herlig. Kan jo bare gulpes/melkesøles ned "tilfeldig" senere også :P

Jeg tenkte på det på butikken i går, kjenner jeg har litt angst for det ja.. :P

Jeg tenkte på det tidligere i dac faktisk :-p vannet ble tatt på sykehuset m begge våre første så regner ikke med det plutselig går men man vet aldri :-p
Det skjedde med mamma i butikk kø foresten Hehe

Har faktisk tenkt på det jeg og. Hva om....liksom. skjønner ikke hvorfor jeg tenker på det nå, hadde en veldig kontrollert vannavgang sist (på vei til badet/på badet, veldig praktisk)

Back
Topp