snerk fra puppen!

Gravid_Student

Flørter med forumet
Det kommer en tykk, seig og gul greie fra puppen min! :O Det er seigt og jeg må dra det ut med fingrene mine. Jeg har en del vondt i puppene, men antar det er vanlig "oppstartsvondt". Men denne snerken, er den vanlig?

Høres ikke noe særlig ut :s

Last edited:
Typisk for folk sol har fått litt tette melkeganger. Viktig at man får tømt brystene godt ved amming, og det hjelper også med varme dusjer. Ei på barselgruppa minkande det samme, og hun ble anbefalt noe som heter lecitin ( tror det var det det het) skal gjøre at fettet i melken ikke koagulerer og gir "snerk" :)

Typisk for folk sol har fått litt tette melkeganger. Viktig at man får tømt brystene godt ved amming, og det hjelper også med varme dusjer. Ei på barselgruppa minkande det samme, og hun ble anbefalt noe som heter lecitin ( tror det var det det het) skal gjøre at fettet i melken ikke koagulerer og gir "snerk" :)
Det kan jo forklarer mye vondt og... Men kjenner ikke noen klumper da, men det trenger men kanskje ikke. Da får jeg skaffe meg det og se om det hjelper. Takk for tips! :D

Det kan jo forklarer mye vondt og... Men kjenner ikke noen klumper da, men det trenger men kanskje ikke. Da får jeg skaffe meg det og se om det hjelper. Takk for tips! :D
Håper du forstod noe av den forrige posten min :p ser nå at en søvnig mamma og autocorrect (eller autofeil) på telefonen kan gi noen spenstige skrivefeil ;)

Back
Topp