Snekkerbukse

ToSmå2010

Forumet er livet
Når jeg gikk med storesøster, så kjøpte jeg meg snekkerbukse.. Jeg syns det var sååå fint med gravide som brukte snekkerbukse.. Og jeg bodde i den buksa..

I begynnelsen av dette sv.skapet gleda jeg meg til å begynne å bruke den.. Men jeg bare utsetter det, for den er jo ikke fin[8|] Men idag var plutselig alle de gode buksene mine møkkete.. *hun som vasker klær her har streika de siste dagene[:-][>:]*
Så da måtte jeg ty til snekkerbuksa i skapet, er det bare moten som har forandret seg sånn på 2 år eller er det min smak..?[8D] For jeg tok den på, og måtte bare ta den av igjen, for jeg klarte ikke ha den på.. hehe..
Vet ikke helt hva jeg ville med denne tråden, men jeg kjeder meg litt da vettu[:D]

hihi
snekkerbukse er fint på unger, ikke på oss over ti år[8D]

men det er jo meg[:D]

Jeg vet egentlig ikke hva det er med gravide og snekkerbukser, det var kanskje en bra bukse før? Vet ikke hvordan det var med gravidklær for flere år tilbake, og snekkerbuksa er jo noe som en får plass i uansett. Kanskje det henger igjen fra den tiden? Det var vel ganske vanlig tidligere? Men ellers må jeg nok si meg enig med kolibri, hehe [:D]

Jeg har bestandig tenkt at snekkerbukse er et type gravidplagg, men har ikke fått meg til å kjøpe det siden jeg aldti kommer til å gå med den..

ORIGINAL: kolibri

hihi
snekkerbukse er fint på unger, ikke på oss over ti år[8D]

men det er jo meg[:D]

Ja, men når jeg tenker meg litt om.. Så husker jeg at før så gikk nesten alle gravide jeg så i snekkerbukse.. Men nå ser jeg ingen lenger.. hehe.. [8D]

har nå altid ment at snekkerbukser på gravide eller voksne skulle vært forbudt.....hehe[:D]

Må til mitt forsvar si at dette er ikke en sånn "sleng" snekkerbukse.. Men en litt fin bukse, som egentlig sitter fint.. Men jeg fikk helt noia av den nå.. hehe.. [8D]
Så den får nok beholde plassen sin i skapet... [:D]

Da jeg var liten gledet jeg meg sånn til å bli gravid for da skulle jeg gå med snekkerbukse[:)]
var nok mer på moten på 90 tallet, men smaken er som baken[8D]

Syntes det er litt fint jeg [:D] Men vi er jo så forskjellig [:)]

Jeg hadde det da jeg var gravid med jenta mi,men kunne aaaaaaaaldri tatt det på meg nå,hehehe [:D]
Den gangen var det ganske vanlig,men fatter ikke nå at jeg brukte den [8D]

Men det er sånn je tenker også LMG86, og det er bare 2 år siden jeg gikk gravid.. Men da var det mye mer vanlig enn det er idag altså.. Ser jo nesten ingen gravide med snekkerbukse nå.. [;)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Men det er sånn je tenker også LMG86, og det er bare 2 år siden jeg gikk gravid.. Men da var det mye mer vanlig enn det er idag altså.. Ser jo nesten ingen gravide med snekkerbukse nå.. [;)]

Ikke sant.. Det er 6 år siden jeg hadde det,da var det helt vanlig [:)] Nå selger de det vel ikke lenger en gang.. En venninde av meg spurte meg om jeg ikke skulle ha det igjen,for ho synes det er så fint.. NEEEEEI!! ble svaret,hehe [8D]

Back
Topp