Snekkerbukse??

Cathis

Elsker forumet
Noen som vet hvor man får tak i slike? Helt siden jeg var liten (ihvertfall itt yngre enn det jeg er ¨nå[:)][:)]) Har jeg ønsket meg en snekkerbukse.. Til vanlig bruk er jo ikke det noe særlig.. men tenker at nå som jeg er gravid kan det jo hende at det passer bedrem men hvor i all verden får man tak i dette? Har sjekket h&m, både online og i butikk,  lindex og ja.. mmm... *litt desperat*

Desverre så har jeg det problemer at jeg jobber jo i klesbutikk og der skal vi helst ha på oss det vi selger, men hallo.. vi selger jo ikke mammaklær så hva forventer de.. jaja..

Hehe.. ja snekkerbukse synes jeg kan være skikkelig stilig egentelig med det rett tilbehøret.. mmm.. *må finne bare må finne*

Var på lindex i går og der hadde de snekkerbukser på salg, kostet 99 kr tror jeg.

På på Lindex i går jeg.. alt jeg fant var et stativ med mammaklær og der hang det ca 5 forskjellige plagg bare.. skuffet over utvalget her i byen.. snufs..  99 kr!!!!!! Åhhhhh... kunne ønske det var her!!!!!!!

ORIGINAL: Cathis

På på Lindex i går jeg.. alt jeg fant var et stativ med mammaklær og der hang det ca 5 forskjellige plagg bare.. skuffet over utvalget her i byen.. snufs..  99 kr!!!!!! Åhhhhh... kunne ønske det var her!!!!!!!

Kunne jo ha kjøpt for deg og sendt nedover, om de har str din igjen??

ååååh....[:)][:)][:)][:)][:)]
*dånte et lite øyeblikk*
Kunne du virkelig ha gjort det???
Hadde vært sååååååååååååå utrolig snilt!!
Har vært på jakt nå de siste par månedene og finns jo ikke i drammensområdet.....

Bruker vel 38 nå jeg.. tihi... [:)][:)] går også med 36 da.. [:)]

ORIGINAL: Cathis

ååååh....[:)][:)][:)][:)][:)]
*dånte et lite øyeblikk*
Kunne du virkelig ha gjort det???
Hadde vært sååååååååååååå utrolig snilt!!
Har vært på jakt nå de siste par månedene og finns jo ikke i drammensområdet.....

Bruker vel 38 nå jeg.. tihi... [:)][:)] går også med 36 da.. [:)]

Skal ta meg en tur i morgen eller på fredag og se etter str 38.

Ja hvorfor ikke, er jo ikke noe stress og om du vil ha sånn og de har sånn her så er ikke det noe problem for meg, bare hyggelig å hjelpe

Back
Topp