Snekkerbukse, inn eller ut?

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Jeg har kjøpt meg snekkerbukse. JEg synes den er skikkelig kul! Men det er jo veeldig typisk gravid da.. Men synes fortsatt det er søtt.
Hva mener dere, ærlig `?

jeg digger snekkebukser på gravide! har 3 stk selv, men har venta litt med å bruke dem! :)

Jeg har brukt min litt nå, men er enig i at det er best når magen er skikkelig stor. Men de er jo så digge å ha på!! [;)]

Synes det er søtt på andre gravide,
men får jeg ikke til å gå i det selv tror jeg.

Men har en her ett sted, fik faktisk litt lyst til å finne den frem å prøve hvertfall

snekkebukse er ut..men ikke på gravide..jeg skal kjøpe meg det selv er såå utrolig søtt men snekkerbukse når kan har gravidmage det er min mening da..

He-he, og jeg som har sagt "aldri snekkerbukse":) Blir litt fristet til å kjøpe en selv, når dere gir så gode referanser. Er litt fortvilt når det gjelder utvalget av mammaklær i butikker....

Jeg har fått ei etter ei venninne som var gravid. Jeg hadde ikke gått i den hvis jeg ikke var gravid å "sliter" å gå ute blandt folk i den, men den er jo kjøpt på H&M og er "inn" som gravidbukse. Har såpass stor mage at ingen bukser som jeg har fra før passer.
Har allerede vokst ut av ei gravidbukse, men har bestilt ei beige bukse med beige stripete skjorte til. Tenkte å ha de brune støvelettene til og ei brun tøff skinnjakke til. Må jo være litt stilig i klesveien da.

Jeg bruker snekkerbuske på jobbSå jeg kunne ikke tenke meg og bruke det privat

Synes snekkerbukse er kjempestas på gravide....og skikkelig ut på alle andre[:D] men magen må vise ordentlig så det ikke er tvil i havet om at det er en gravidmage og ikke bare en fettemage under altså[:D][:D][:D]

JEG HAR OGSÅ SNEKKERBUKSE.(caps...)
Kjempe god å ha på.
Men har allerede måte "vie" den ut litt for å få plass til magen...
Hehehe

Back
Topp