Sneik litt i køen eg og ;)

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Då var endelig ventetida over, og lille prinsen vår ble født lørdag 13 juli kl 01.10.
Det var en vond, men ok fødsel som var over to timer etter vi ko til sykehuset (fødselshistorie ligger inne på juli mammenes fødselstråd) :)

Fikk reise hjem på søndag ettermiddag, men har hatt noen travle dager etterpå ;) Stortrives som tobarnsmamma :)
Men syns virkelig eg fortjener å få til ammingen, men det ser veldig svart ut :( Med storsøster holdt eg ut en mnd med snørr og tårer, hvor hun skulle ha pupp bokstavelig talt hele døgnet, men klarte aldri å hekte seg på. Nå støter eg på samme problem, lillebror klarer heller ikke å hekte seg på puppen :( Noe som har resultet i at eg nå sitter med en ekstrem spreng som eg ikke klarer å bli kvitt ... Så her bøir det nok å se på om ikke vi begge to får det bedre om det blir flaske :)

Men nyter hverdagen med lille prinsen, og gleder meg til pappaen og storesøster skal ha ferie neste uke :)

GRATULERER TIL ALLE DERE ANDRE SOM OGSÅ HAR FÅTT BABY :)

LYKKE TIL DERE SOM SNART SKAL I FØDSEL :)

Gratulerer så mye med prinsen! :)

Sniker! Først, gratulerer så mye med baby!! :) Men i forhold til amming, har du fått noen til å sjekket han for låsninger?

Lillegutt født i juni 2012 <3

Gratulerer så mye :) Håper du får til ammingen.. Du kan be om råd på helsestasjonen .. Men, man må jo ikke amme til enhver pris.. Viktig å nyte babyen.

Gratulerer❤

Gratulerer:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Gratulerer så mye :)

Sniker! Først, gratulerer så mye med baby!! :) Men i forhold til amming, har du fått noen til å sjekket han for låsninger?

Nei, har ikkje det. Tenkte å sjekke vekta hans på helsestasjonen i mårå, kanskje noen kan se på han der då :)

Gratulerer igjen med prinsen ❤
Kjedelig at ikke amminga går som ønsket.

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Gratulerer så mye :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Gratulerer så mye med prinsen. :)
Blir sikkert mye råd nå men min svigerinne slet også med ammingen. Det skyldes kort tungebånd på den lille. Når de kuttet det søg hun mye bedre.
Men masse lykke til videre med prinsen :D

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Nei, har ikkje det. Tenkte å sjekke vekta hans på helsestasjonen i mårå, kanskje noen kan se på han der då :)

De som har mest peiling på slik er ofte manuell terapeuter og kiropraktorer! Men uansett hva det blir til, så masse lykke til videre :)

Gratulerer :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Back
Topp