Etter å ha liggi på sykehuset nesten en uke kom plutselig en jordmor og ville sende meg hjem, i motsetning til alle andre jordmødre og leger jeg snakket med tidligere som mente jeg absolutt ikke burde hjem. Hørte på henne, kom hjem og hadde skikkelig vondt. Ble en søvnløs natt med jordmor som kom flere ganger for å sjekke og å roe meg ned. Morgenen etter kom hun på nytt for å sjekke, og da var det bare å ringe ambulanse for en to timers tur til føden. Det unner jeg ingen, for FY SØREN!! Kom akkurat frem i det vannet gikk og pressriene kom. Han ble født i uke 36+4, så han betegnes som prematur. Han er litt slapp og vil ikke ha så mye mat, så vi følges opp med veiing. Hadde også gulsott nær lysbehandlingsgrensa, så han ble mer slapp av det og vi måtte bli nesten en uke før vi fikk klarsignal til å hjem. Både godt og skummelt å komme hjem, men det er vel sånn det skal være
Så nå har vi sneket veldig før dere som venter tidligere, så jeg håper dere og kan få ut deres små snart
Så nå har vi sneket veldig før dere som venter tidligere, så jeg håper dere og kan få ut deres små snart