sneglehuset.com

Mor for første gang

Elsker forumet
Mente det var noen som hadde bestilt derfra?

Tok jo sjansen på å bestille fra theportablebaby.com, men som jeg regnet med - det gikk ikke, hehe [8D]

Så da må jeg bestille fra et annet sted.. [;)]

Hvor mye ble det totalt med beco, frakt og toll fra sneglehuset.com? Er det noe å spare, eller er det like dyrt som å kjøpe fra Norge?

Jeg kjøpte derfra, er liten vits egentlig.. Jeg kjøpte en på salg, men betalte 400 kr i toll. Endte opp med å spare 200 kr tror jeg. Hadde ikke gjort det igjen om jeg visste det var så mye toll!!

Ok, takk for svar.. [:)]

Uff, jeg hadde så lyst på den som het "pony", men den finner jeg ikke på purnatur sine sider.. [:(]

Jeg har også handlet derfra. Men min beco var nedsatt ganske mye, så jeg sparte jo en del. Men ja, 400 kr i frakt og toll. Den er jo kjip. Men det tok ikke lang tid å få den hit, så jeg er mer enn fornøyd[:)] Tror at alt i alt betalte jeg 1000 kr, så jeg sparte hvertfall 700[:)] Vet ikke hva tecsor tar i frakt...

Jeg er enig i at leveringen var lynrask, meget fornøyd med den!!!! Hvis du ikke finner den du vil ha i Norge, taper du jo ikke på å kjøpe den i Danmark da...

du kan vel få dem til å sende det som gave? så slipper du toll

Hmm.. ja jeg får kikke litt rundt, hadde ikke pony på sneglehuset heller.. Men sambo kunne strekke seg til en beco med blomstermønster, for han hadde jo isåfall prinsessa oppi uansett [;)] kan man bare spør om de kan sende som gave da?

hm.. når jeg søker opp sneglehuset.dk så kommer jeg til ei side med et hus med masse skjell.. kan noen gi meg rett link? [:D]

---

satt com. bak.. så kom jeg til rett side ;)

ORIGINAL: Mor for første gang

Det stemmer, skal jo være .com bak... endret det jeg [;)] tror det blir en Graze espresso på meg [:)]

Det er den jeg har [:)]! Kjempefornoyd med den, altsaa!

Back
Topp