Snartmamma..

høres ikke noe kjekt ut, sender over noen klemmer og krysser fingrene for at bebisen bestemmer seg for å kåmme ut snart [:D]

Det hørtes forferdelig slitsomt ut!!! Godt du klarer å se det posititve i situasjonen, snart skal du få møte ditt lille vidunder...
Men, husk å tenke på deg selv oppi alt dette, det skal ikke gå på helsa løs for deg... du skal jo orke å være en god mamma når mini endelig bestemmer seg for å komme ut!! Lykke til!!

Huff, forstår godt du er frustrert! Men du får slappe av så godt du kan, ta livet med ro og tenke på at lillegutt snart er her! Selv om det sikkert er enklere sagt enn gjort!
Klemmer sendes herifra!

det er noe i veien med de som jobber på føden i bergen skjønner du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@] De dret i hvordan eg og hadde det sist gang, klarte så vidt å gå og haltet meg rundt på krykker, hadde drit vondt overalt og døds sliten. Likevel nektet de sette meg i gang før 3. uken etter termin!!!!!!!!!!!Ungen måtte jo få være i magen så lenge som mulig! Men en unge på 38-40 uker er ferdig, det skjønner de visst ikke grrrr. Må ikke være 43 uker eller at det går slik utover formen til mor! Uff lykke til kjenner eg ble litt sint her, de kan ikke la deg gå slik![:'(][8|]

Er så evig glad for at jeg ikke skal føde i Bergen. Har kun hørt negative ting om føden der [&:]

Godt å høre at alt er bra, til tross for plagene dine. Med den lille og slikt tenker jeg [:)] og er jo bra det kun er plager du har, og at det ikke er noe som er som det ikke skal!

Ikke lenge igjen å vente nå skal vi se.. [;)]

Hun føder i Ålesund, ikke i Bergen.
Og jeg har positive opplevelser fra kk Bergen, negative ting finner en nok på alle fødeavdelinger.

ORIGINAL: snartmammaa

ORIGINAL: Majemor

Hun føder i Ålesund, ikke i Bergen.
Og jeg har positive opplevelser fra kk Bergen, negative ting finner en nok på alle fødeavdelinger.

Skriver under den siste setningen faktisk....
Det har MYE med hvem man treffer på .
Jeg har vært uheldig på KK... Har vært der noen ganger og HVER GANG treffer jeg på samme legen og jordmoren.. hihi..

Det er bra gjort å treffe på de samme hver gang ja..
Har vært borti ei jordmor jeg ikke likte noe særlig, men ellers var de andre kjempekoselige[:)] 
Lykke til med fødsel iallefall[:D] Veldig spent på når den kommer igang...syntes liksom det er så lenge siden det begynte å skje noe med deg. Har du rier ennå?

uff håper du får snart..

har heller ikkje ett vondt ord å si om KK i bergen[:D]

Back
Topp