Snart2barnsmor

Næmen så koselig med egen tråd på morgenen da[:D] har sovet ganske så godt i natt ja dausliten etter to hektiske dager på jobb så deilig med god natts søvn til tross for varmen!

Formen er ganske så bra om dagen, kan vere en del uggen og småkvalm men ikke slik at jeg ligger strak ut heldigvis [;)]

Du da? Kvalmen tatt av noe med deg etterhvert? [:)] har ikke vert her så mye id et siste så husker ikke om jeg fikk med meg hvordan det gikk når du fortalte nyheten til familien. Gikk det bra? [:)]

Må jo sjekke opp sladrissen min iblant[:D][:D][:D]

Du har ikkje kastet opp eller noko??

Eg har vore så dårleg frå helga og til mandag men i går og i dag har det roet seg. 
Familiene våre er i ekstase[:D][:D][:D][:D][:D]

Ellers har eg fått laaangt hår, enn om eg nett klippet meg og eg anbefaler deg å kikke på bildene mine[:D] Og så er eg jo 8uker i dag[:D][:D][:D] Korleis ligger du ann i løypa no? [:)]

har bare kasta opp en dag[8D] Tok lang tid før jeg fikk i meg frukost den dagen og trur det har en sammenheng. Så nå er det rett på kjøkkenet og tvinge i seg en halv skive elelr noe for å unngå å spy, ihvertfall på tom mage, Ikke noe behaglig det nei[;)]

Så kjekt at famillie er i ekstase da! er det første barnebarnet eller?

No e eg 7+2, går sååååååå seint denne gangen her jo!!! Sist raste jo tida frem til 12 uker, men sist var det mange flere som fikk vite det tidlig, litt mer tilbakeholden nå så er vel derfor tida snigla seg fremover[8D]

Skal ha første legetime 4 august og gleda meg masse! Deilig start på ferien å endelig komme til dei magiske 12 ukene[:D]

Viktig å få frukost i deg, eg spise mat med ein gang eg vakner eg[:)] Så eg har lagt på meg det eg gjekk ned igjen + ein kg[:D] Nei det blir tredje for svigers og mine foreldre[:)] Men det er første tantungen for systera mi og hu gleder seg masse trur eg[:)][:)]
Eg syns tida går så fort eg, er jo ein mnd sida eg testet positivt snart[:D][:D]
Har vore hos legen eg, alt sto bra til der[:)][:)] Eg var tidlig ute pga ryggen, må ordne meg fysioterapi eg[:)]

Ja du er 12uker i august? Eg er 12uker 29juli eg[:D]

Er 12 uker 3 august, samme dagen som jeg og sambo har vert sammen i 12 år

kor ofte må du te med fysio da? var vel pga ryggen? E det noke som kan føre til at du kan få tøffere fødsel f.eks ? Eller bli meir plaga med andre ting?

Dagen etter eg 12uker, er typen 33år[:D]
Må nok ein gang i uka ca i starten av svangerskapet og meir seinare vil eg tru.
Ja eg får meir plagar, har alt leggerkramper i venstre foten (den sida eg er operert på) Men eg ana ikkje korleis fødselen blir, får håpe eg kan føde vanlig[:)] Ellers vil eg gjerne ha litt plager med bekken og gåing etterkvart, men eg håper ikkje det då. Eg skal jo studere fram til 22januar ca[:)]

Greit at du får oppfølging så tidlig da så er det jo større sjangs for at du greier å holde ting i sjakk[:)] Eg frykta litt å få bekkenløsning igjen, hadde det sist og var skikkelig ille på slutten, og et par tre mnd etter jeg hadde fått. Skikkelig vondt i skambenet og eine hofta. Har sagt te sjefen at ho får bare lære meg alt kontorarbeid så får eg ta det for henne, for eg skal IKKJE sjukmeldas[8D][:D] men det gjenstår no å sjå, skal uansett jobbe lenger no enn sist, da jobba eg til slutten av oktober og fikk ikkje jobbe lenger, no e målet at eg jobbe til jul ihvertfall[8D] Satser på at det skal gå greit [:D]

Ja det var ingen tvil frå legen sin side, eg skulle ha fysioterapi (no håpe eg bare eg får dekket det)
Me får håper at du slepp unna bekkenløsning då[:)][:)]  Ja hu kan lære deg det og så kan dei beholde deg mykje lengre[:D][:D]  Ja håper du kan jobbe lengst mulig. Du skal vere glad du jobber og ikkje studerer, eg sliter om eg blir sjuk kjempetidlig... Men eg er positiv (prøver) og så går det bra[:D][:D]

Back
Topp