Snart2barnsmor

Hallå hallå [:D]

Din nye sladrevenn er når drit dårlig og kvalm![:'(] Har kun meg sjøl å takke sia det blei veldig sein middag og den bestod av nakkefilet og fløtepoteter[8D][:D][&o]

Og du da!! ???? [:D][:D]

Huff og huff! Stakars deg, her stifter vi også bekjentskap med kvalmen! [:'(]Blæh, alt byr meg imot, tilogmed dataen!! Derfor er jeg ikke så aktiv her inne for tiden! Kjenner jeg nesten begynner å grine om jeg ser støvsugeren, tenker på klesvask ol! Er helt tappet!!![&o]

ORIGINAL: *snart2barnsmor*

Hallå hallå [:D]

Din nye sladrevenn er når drit dårlig og kvalm![:'(] Har kun meg sjøl å takke sia det blei veldig sein middag og den bestod av nakkefilet og fløtepoteter[8D][:D][&o]

Og du da!! ???? [:D][:D]

Eg er ikkje noko betre alltid, og er stuptrøtt hele tiden, ellers stikker det i puppene og magen strekker seg hele tida omtrent[:)][:)][:)]   Middag spiser eg sjeldent, sida eg ikkje orka laga noko som helst.... Men eg liker at eg merker noko, for då veit eg at eg er gravid[:D][:D][:D][:D]

her e det faktisk fint lite graviditetstegn egentlig. Litt uggen om dagene og blir fort svimmel men ellers ganske så okey form. Ja så sant eg ungår å spise seint på kveld[8D]

Har vert verre dei kveldane eg har jobba så får no håpe det avtar! slitsomt å jobbe når det e sånn ,og sykmelding er ikkje et alternativ for meg[;)]

Men det dukker vel opp fleire tegn etterkvart får eg tru[:)]

ORIGINAL: *snart2barnsmor*

her e det faktisk fint lite graviditetstegn egentlig. Litt uggen om dagene og blir fort svimmel men ellers ganske så okey form. Ja så sant eg ungår å spise seint på kveld[8D]

Har vert verre dei kveldane eg har jobba så får no håpe det avtar! slitsomt å jobbe når det e sånn ,og sykmelding er ikkje et alternativ for meg[;)]

Men det dukker vel opp fleire tegn etterkvart får eg tru[:)]

Ja dei kjem nok[:)][:)] TigerGirl kalte meg MEGAULTRA gravid Eg hadde tegn leeenge før eg kunne teste, startet alt i uke3 ca men eg var så blond at eg ikkje tenkte på det, før eg startet å blø naseblod og mensen kom ikkje[8D][8D] Og då var eg alt 4+4[:D][:D][:D][:D]  Holdt på kaste opp på jobb og men skjønte eg det då?? Neeeeeeeeeeeeeeida[8D][8D][8D]  Eg skal bare jobbe eit par timer på fredag og så er det sommerferie til august for meg[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp