Snart

Ja, syns det er helt rart - og nå sitter vi nå her med en søting i armeme våres som vi bærte helt frem. Fantastisk ♥

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Helt fantastisk at vi har disse små her nå ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

For et år siden satt jeg og ventet spent på å kunne ta en graviditetstest! :)

Ja, det er helt utrolig å tenke på :) 9 november lyste det "Gravid" i mot meg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, tenk da! 24.oktober 2012 var testen min positiv etter prøving siden juli 2011. Herlig, betyr at det er ca 4-5 dager siden det var 1-årsdag for unnfangelse ;-) hihi! får ta sydenturen vi er på som en feiring av det!! ❤️❤️❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Fantastisk følelse <3
9 nov lyste testen positiv mot meg :) Eg som da var sikker på at eg skulle ha mensen den 11 nov, så ringte søstera mi som låg 2 dager forann meg i syklusen, og siden hun da hadde fått mensen og ikke eg så var det ingebn tvil ;)

30 oktober 2012 svingte eg innom kiwi å kjøpte ein rfsu test. Måtte bare sjekke, mannen hadde tross alt vært hjemom såvidt en dag ukene før. Åvist satt ann på fysta forsøk:-) Å nå sove ein nydelige prins i sengå ves siden av meg mens eg skrive. . *lykke*

♥Nydelig prins 14/7-13♥

Syns det er kjemperart. Utrolig alt som kan endre seg på et lite år ♥

Sendt fra mobilen min ♥

Får sommerfugler i magen bare av å yenke på den tiden jeg ventet på ordentlig positiv test!!:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så fort tida har gått :) selv om jeg ikke fant ut at jeg var gravid før i januar :P

Back
Topp