Snart... :)

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
er det 1. juli:) Ingen tegn til noe her hvertfall, det er bra :) :)

Ingen verdens tegn på noe her heller så far får nok de to ukene ekstra. 16 dager til termin men jeg tror ikke hun kommer før 26 juli :)

jeg har ingen følelse på når lillegutt kommer, men han kan gjerne komme fra i morgen av :D

Min kan komme når jordmor er tilbake fra ferie, enten før eller etter termin. Det eneste jeg ønsker meg er en frisk baby som kommer når hun er klar, helst så jeg får en fin fødselsopplevelse med den fine jordmoren også. Men det vil jo uansett bli en fin opplevelse! :)

Men vet at man ikke kan planlegge, og nå som jeg har passert uke 37 er hver dag en bonus! Imorgen kom storesøster, 37+3, men lillesøster viser ingen tegn til dårlig tid. Og det er bra! Vil helst gå noen dager til! :)

Min kan komme når jordmor er tilbake fra ferie, enten før eller etter termin. Det eneste jeg ønsker meg er en frisk baby som kommer når hun er klar, helst så jeg får en fin fødselsopplevelse med den fine jordmoren også. Men det vil jo uansett bli en fin opplevelse! :)

Men vet at man ikke kan planlegge, og nå som jeg har passert uke 37 er hver dag en bonus! Imorgen kom storesøster, 37+3, men lillesøster viser ingen tegn til dårlig tid. Og det er bra! Vil helst gå noen dager til! :)

Jeg var litt spent rundt uke 37, da storesøster kom 37+1, men her sitter jeg da ennå, 39+5, og lillesøster viser ingen tegn til å være spesielt interessert i å møte verden enda... :p

Termin 4.juli

39+6 og ingen baby. Vært generelt stille siden forrige helgs action. Har i bakhodet at jeg sansynligvis blir satt igang torsdag/ fredag om hun ikke kommer av seg selv før:)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ingen tegn til fødsel her heller, og med mine tidligere fødsler i minne som har vart rundt et døgns tid, så begynner jeg å føle meg sikker på at vi får med oss de to ekstra ukene med pappaperm :)

Planen for i dag blir å fylle ut ny søknad om foreldrepenger, siden NAV ikke greide å behandle min første søknad siden de ikke visste hvilket regelverk de skulle bruke. Fra og med i morgen skulle vel ting være litt klarere for dem!

Ingen tegn til fødsel her heller, og med mine tidligere fødsler i minne som har vart rundt et døgns tid, så begynner jeg å føle meg sikker på at vi får med oss de to ekstra ukene med pappaperm :)

Planen for i dag blir å fylle ut ny søknad om foreldrepenger, siden NAV ikke greide å behandle min første søknad siden de ikke visste hvilket regelverk de skulle bruke. Fra og med i morgen skulle vel ting være litt klarere for dem!
Kjipt med dobbelt papirarbeider! Rart at det ikke var samme regler over hele Norge! Vi fikk godkjent på gammel lov pg med melding om at det blir endret dersom babyen kommer etter 1 juli.

Syns 1. Juli er en fin fødselsdag for tulla- så bare kom!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp