Har sett på fødeavdelingen nå å kjenner på gleden ved at det snart er min tur, har 6 uker igjen å klarer nesten ikke å vente til å møte jenta mi
hvordan er deres tanker rundt fødsel? Gruer/gleder dere? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg også er veldig spent på hvordan denne fødselen blir i forhold til forigeSå også på, og begynte å kjenne veldig på at det nærmer seg selv om det er 10 uker igjen for meg. Spent på hvordan fødsel blir mot første fødsel!!
Jeg gleder meg skikkeliger så spent på hele fødselen og alt rundt det. Er første babyen, så vet ikke hva jeg går til. Vet det mest sannsynlig blir vondt, men siden jeg ikke vet hvor vondt så ser jeg ikke poenget med å grue meg
![]()
Å! Syns sånne kommentarer er så unødvendigeGrugleder meg til fødsel, vasker nå babyklær (vil pakke hentebag til sykehuset og stoler ikke på at mannen pakker de babyklærne jeg vil ha på sykehuset om noe skulle skje)
Er fortsatt en stund igjen og håper han holder seg inne til uke 37. Ellers møtte jeg mange hyggelige damer på en sosial greie i går, "å når skal du ha? ja da har du den verste tiden igjen og du kommer til å vokse sååå mye mer...." - ehhh, jo takk.... (Hva med bare et enkelt "gratulerer, fin mage" samtale slutt)
Har sett på fødeavdelingen nå å kjenner på gleden ved at det snart er min tur, har 6 uker igjen å klarer nesten ikke å vente til å møte jenta mihvordan er deres tanker rundt fødsel? Gruer/gleder dere?
![]()
Sånne kommentarer er så unødvendige!!! Man er jo sårbar og hormonell og det er virkelig ikke det man trenger!! Dessuten vet jo ingen hvor mye mer du kommer til å vokse, det er helt individuelt.Grugleder meg til fødsel, vasker nå babyklær (vil pakke hentebag til sykehuset og stoler ikke på at mannen pakker de babyklærne jeg vil ha på sykehuset om noe skulle skje)
Er fortsatt en stund igjen og håper han holder seg inne til uke 37. Ellers møtte jeg mange hyggelige damer på en sosial greie i går, "å når skal du ha? ja da har du den verste tiden igjen og du kommer til å vokse sååå mye mer...." - ehhh, jo takk.... (Hva med bare et enkelt "gratulerer, fin mage" samtale slutt)