Snart under 100 dager igjen!

Er på 98 dager igjen nå :D
Synes den siste mnd har gått fort men nå går det litt tregere igjen.

Jeg synes tiden etter uke 20 har gått kjempefort! Går enda fortere nå som det går mot vår og sommer :) plutselig har vi babyene i armene!

116 dager igjen! Skjønner ikke hvordan vi skal rekke og flytte og handle på plass resten på den resterende tiden! Haha :)

Jeg syns det har gått både treigt å fort...
Blir nok å gå litt fortere nå som vi må starte å pakke ned leilighet, vaske og kaste. Skal flytte 1 juni.
Så da håper jeg det raser litt avgårde igjen :D

132 dager igjen ❤️

111 dager igjen!! Tiden flyr, om 2,5 mnd sitter jeg der så og si høygravid! Og alt kan skje❤❤

Syntes dette svangerskapet går superfort! Kan hende det er fordi jeg vet jeg er gravid for aller siste gang, og prøver å nyte tross plager ❤️

114 dager igjen:happy: kunne gjerne gått enda fortere :p:Heartpink

105 dager igjen her nå :) Kjenner jeg gleder meg stort til å både se den lille og å være ferdig med hele svangerskapet. Føler de første 3-4 mnd gikk seint, men kanskje ikke så rart når en enten henger over do skåla eller ligger å ser dårlige serier på tv :D Heldivis bedre nå de siste ukene, og disse ukene har gått raskt :) Kanskje litt den følelsen at nå er det jaggu meg ikke lenge igjen, når jeg leverte søknad om permisjon til arbeidsgiver (ikke til nav) i går :) 13. Juli begynner permisjonen, og det er jo under 3 mnd til :)

98 dager igjen. Passerte visst 100 uten å tenke på det. Hehe. Tiden går fort ja, og sikkert enda raskere fordi det er vår, og det blir lysere og varmere :-) ❤️

100 dager til termin i dag:D
Synes tiden frem til uke 12-14 gikk veeeldig sakte, så speeda d opp mye mer...nå svinger d mellom å føles sakte og fort:p

Back
Topp