MariaR83
Gift med forumet
Jeg er gravid for aller første gang
HURRA! [:D]
Men da jeg var til legen min for første gang i forrige uke mente hun at det ikke var nødvendig med verken ny legetime eller noe UL før i uke 18?? (Jeg er nå i uke 9+4) Er dette riktig?? Det er jo KJEMPE lenge til (føles det da..), og leser om så mange her som har hatt flere UL allerede.. Jeg og vil på UL, for å være sikker på at alt er normalt og greit....
Legen min mente også at jeg ikke trenger noe ekstra oppfølging til tross for at jeg har PCOS og er overvektig, siden graviditeten skjedde "naturlig". Jeg har lest så mange steder at PCOS kvinner bør ha ekstra oppfølging med UL, og det at jeg er overvektig burde vel egentlig også være godt nok argument for ekstra oppfølging.... Noen som har noen erfaringer med dette?
Har heldigvis ikke hatt noe blødning, er bare (nesten) konstant kvalm hele dagen og ekstremt trøtt, og føler meg som en mini-hvalross..
Sukk...sikkert bare jeg som bekymrer meg unødvendig... [:(]
HURRA! [:D]Men da jeg var til legen min for første gang i forrige uke mente hun at det ikke var nødvendig med verken ny legetime eller noe UL før i uke 18?? (Jeg er nå i uke 9+4) Er dette riktig?? Det er jo KJEMPE lenge til (føles det da..), og leser om så mange her som har hatt flere UL allerede.. Jeg og vil på UL, for å være sikker på at alt er normalt og greit....
Legen min mente også at jeg ikke trenger noe ekstra oppfølging til tross for at jeg har PCOS og er overvektig, siden graviditeten skjedde "naturlig". Jeg har lest så mange steder at PCOS kvinner bør ha ekstra oppfølging med UL, og det at jeg er overvektig burde vel egentlig også være godt nok argument for ekstra oppfølging.... Noen som har noen erfaringer med dette?
Har heldigvis ikke hatt noe blødning, er bare (nesten) konstant kvalm hele dagen og ekstremt trøtt, og føler meg som en mini-hvalross..
Sukk...sikkert bare jeg som bekymrer meg unødvendig... [:(]
Når er det man egentlig kan se hvilket kjønn det blir?