Snart ul...

Baby#3

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Desemberskattene 2014
Blir tidlig ul på meg i dag, og håper det er et lite bankende hjerte der.
Har hatt litt blødninger i påsken, men ingen smerter. Men har veldig dårlig erfaring med blødning etter ma for nøyaktig to år siden, så jeg krysser fingrene :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Lykke til på ul i dag :D Krysser fingrene for at det alt er bra med den lille spiren din <3

Masse lykke til :) gleder meg til oppdatering!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Lykke til! Småblødninger her selv, og usikker på om jeg skal bestille ul-time eller ikke... Si gjerne ifra hvordan det gikk! :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lykke til :) Hold oss oppdatert ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til! Gleder meg til oppdatering :D

Tusen takk alle sammen :) jeg er ferdig nå, er ca 5+6 uker på vei i dag, så det var dessverre for tidlig å finne hjertet ennå... Men det som skal være der var der, om man kansi det på den måten ;) men det er jo dermed vanskelig å si om alt er ok. Så jeg skal tilbake 2. mai, håper på litt mer svar da. Men jeg må ivertfall slutte helt og amme, for hun sa at dette kunne gi blødninger, og framprovosere abort.

Tusen takk alle sammen :) jeg er ferdig nå, er ca 5+6 uker på vei i dag, så det var dessverre for tidlig å finne hjertet ennå... Men det som skal være der var der, om man kansi det på den måten ;) men det er jo dermed vanskelig å si om alt er ok. Så jeg skal tilbake 2. mai, håper på litt mer svar da. Men jeg må ivertfall slutte helt og amme, for hun sa at dette kunne gi blødninger, og framprovosere abort.

Så bra ting var som det skulle. Og ikke lett å se noe så tidlig nei. Blir noe helt annet neste gang :)

Sa hun det ang amming? Hvor gammelt er barnet du ammer?
2 barn har jeg bært fram mens jeg ammet (sluttet før neste barn var født), men fikk bare beskjeder om å amme som normalt. Dersom en spire slapp taket ville den gjort det uansett og amming hadde ingenting med spontanabort å gjøre.
Det står også her på ammehjelpen sin side

http://ammehjelpen.no/artikkel/82/Graviditet-og-amming

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg var også på ul 5+6. Så ikke noe annet en en oval runding. Mulig det er det som kalles fostersekk. Så ikke bankende hjerte, men er visst helt normalt at en ikke ser noe så tidlig. Blir spennende med neste ul. Jeg skal nå på torsdag. :)

Sa han hvor stor spira var da?

❤️ Desember 2014 ❤️

Så bra ting var som det skulle. Og ikke lett å se noe så tidlig nei. Blir noe helt annet neste gang :)

Sa hun det ang amming? Hvor gammelt er barnet du ammer?
2 barn har jeg bært fram mens jeg ammet (sluttet før neste barn var født), men fikk bare beskjeder om å amme som normalt. Dersom en spire slapp taket ville den gjort det uansett og amming hadde ingenting med spontanabort å gjøre.
Det står også her på ammehjelpen sin side

http://ammehjelpen.no/artikkel/82/Graviditet-og-amming

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Jeg reagerte litt da hun sa det med amming, for jeg har aldri hørt at dette skulle gjøre noe i forhold til abort fare. Men ja, det var det legen sa i dag...
Han jeg ammer er snart 7 mnd, og jeg ammer veldig lite, for han er ikke så interessert lenger :P

Sa han hvor stor spira var da?

❤️ Desember 2014 ❤️

Nei, det sa hun ikke...
Men er litt usikkert nøyaktig hvor langt jeg er på vei, pga at jeg kun har hatt mens to ganger etter fødsel, med veldig langt mellomrom...

Nei, det sa hun ikke...
Men er litt usikkert nøyaktig hvor langt jeg er på vei, pga at jeg kun har hatt mens to ganger etter fødsel, med veldig langt mellomrom...

Åja, det var dumt da.. Var nemlig på ul selv og den var mindre enn antatt! så jeg blir veldig usikker selv

Back
Topp