Snart UL......

Kraaka

Gift med forumet
Bare 6 dager igjen nå......

Gleder oss kjempe masse...Det blir så spennende....!!
Krysser fingrene for at alt står bra til og at de klarer å se hva det er for noe...Denne gangen vil jeg nemlig vite det...og det hadde vært typisk om den lille gjemmer seg for oss [:D]

Nedtellingen fortsetter hvertfall!!
 
Masse lykke til!!!!!!!!!!!
 
hei.
var på UL i dag..[:)] det var helt fantastisk.. fikk ikke vite kjønnet.. kunne ikke se det.. men babyen vinka til oss.. va helt rart å se at den rørte på sæ..

e så lykkelig nu.. gled dere.. ha en fin dag [:)]
 
Hei! Ja, det er kjekt med ultralyd. Det blir mer virkelig etter å ha sett den lille inni magen! Lykke til! Jeg gleder meg også til ultralyd, men det er en stund til ennå.[:)]
 
Lykke til alle dere som skal på UL. Håper at alt går bra og at de som vil se får se. Vi var ikke sikkre, men bestillte 3d ul og da viste det en flott gutt som lekte seg der inne.
Virkelig verdt pengene.
Klem
 
Jeg har fått time idag, jeg skal dit 13 desember..Da er det bare å hoppe i luciakostymet, og håpe på et lite vink fra babyen....[:D]
 
Lykke til alle dere som skal på ul [:D][:D]
 
DU og skal jo på ul Lisa, om noen uker! Går fort det da..[:D]
 
Tjiihiiihiiiii!!! Gleder meg [:D][:D]
 
jeg skal på innvendig ul om ei uke...å jeg er så spent.gruer meg mest egentlig..er alt bra inni der???[&:]men det skal bli godt å vite så jeg slipper å gå i uvisthet, helt til den "vanlige"ul.i uke 18..20.

for det er jo eeevigheter til[:D]huff tiden går sakte.[&o]
 
Ja....da er det 21'ende allerede......i morgen skal det skje...morro!!!!

Gleder meg til UL nå...!! Kan nesten ikke vente![:)]
 
Back
Topp