Snart TUL - nervøs

MammaenTilEogW

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Marsboerne 2023
Nå er det bare 6 dager til TUL for min del, og jeg merker jeg er veldig nervøs. Har hatt en MA tidligere, så erfaringene er ikke spesielt gode, selv om UL da ble tatt på grunn av små blødninger.

(Så først i ettertid at et lignende innlegg lår ett under. Beklager det)

Prøv å ikke bekymre deg :Heartpink Det skal mye til å oppleve MA igjen. Det blir spennende og antageligvis får du se en liten spire med bankende hjerte:-)

Jeg var på TUL forrige uke. Var veldig nervøs ettersom jeg fikk påvist MA på TUL tidligere i år. Måtte ta meg sammen for å ikke hulkegråte da jordmoren pekte ut et bittelite bankende hjerte :smiley-bounce012

Det er som skrevet over her veldig nervepirrende å være gravid. Jeg er fremdeles veldig bekymret, særlig fordi jeg ikke har passert tidspunktet da MA’en inntraff forrige gang. Men prøver å tenke at det uansett ikke er noe man kan gjøre så tidlig annet enn å håpe på det beste. Lykke til :Heartred

Nå er det bare 6 dager til TUL for min del, og jeg merker jeg er veldig nervøs. Har hatt en MA tidligere, så erfaringene er ikke spesielt gode, selv om UL da ble tatt på grunn av små blødninger.

(Så først i ettertid at et lignende innlegg lår ett under. Beklager det)

Kjenner følelsen og det er helt normalt å være nervøs!! Jeg ble helt skjelven når jeg fikk timen, og når jeg skulle inn var jeg heller ikke høg i toppen! Men Det var deilig å få det overstått!
Krysser fingrene for at alt står bra til og at du får se den magiske spiren med bankende hjerte :Heartred
Klem

Så spennende, krysser fingrene!
Hvor langt er du på vei når du skal inn på TUL?

Back
Topp