Snart tobarnsmamma❤️

Så spennende!!!! Håper jeg får høre hvordan det gikk[emoji16]
Selvfølgelig får du det [emoji8] sto opp og lagde matpakke til sønnen nå, føler meg såå uggen bare tanken på mat var ekkel, men vannmelon var veldig godt [emoji23] har litt stikkinger bak navlen, er det normalt!? [emoji33]
 
Selvfølgelig får du det [emoji8] sto opp og lagde matpakke til sønnen nå, føler meg såå uggen bare tanken på mat var ekkel, men vannmelon var veldig godt [emoji23] har litt stikkinger bak navlen, er det normalt!? [emoji33]
Kan være symptomer ja! Men er jo enda litt tidlig, men hvem vet![emoji3] nei d har jeg ikke, men skal begynne med engang jeg får positiv test, har du?
 
Kan være symptomer ja! Men er jo enda litt tidlig, men hvem vet![emoji3] nei d har jeg ikke, men skal begynne med engang jeg får positiv test, har du?
Ja det er tidlig, men nå skal det sies at jeg hadde babybump i uke 6 med førstemann.. så skal aldri si aldri [emoji39] jeg har begynt med folsyre ja [emoji16] er anbefalt for prøvere å ta det..
 
Ja det er tidlig, men nå skal det sies at jeg hadde babybump i uke 6 med førstemann.. så skal aldri si aldri [emoji39] jeg har begynt med folsyre ja [emoji16] er anbefalt for prøvere å ta det..

åh håper du er gravid!!!:D ja jeg har bestemt meg for å kjøpe det!:)
 
Huff.. Men må le litt av deg da [emoji85][emoji23] men det er fortsatt tidlig frk [emoji6] tar tid å få avkastning på aksjene vettu [emoji16] ikke mist motet heeelt enda [emoji6]
Hahaha[emoji23] er jo tidlig! Bare artig å tilfredsstille testetøsa [emoji23] mister ikke motet før røddauden banker på døra [emoji23]
 
Har testetøsa det litt bedre nå? [emoji13] nei.. Håpet er ikke ute før frk rød kommer [emoji16][emoji16]
Jo faktisk så har hun det bedre, godvitende om at det blir ny test i morgen tidlig [emoji23]
 
Mener å huske at jeg har sett et bilde ja [emoji23] tror jeg har 2stk igjen i skuffen jeg [emoji13]
Lover deg, er så deilig å ha tester ligende, bestiller fra billig-tester.no og ebay, samme med EL tester [emoji23]
 
Har bestilt fra billigtester selv, men ikke fra ebay.. Tar det ikke syyykt lang tid å få de når du bestiller fra eBay!?
Kan ta alt fra 1 uke til 2+, jeg kan legge ved linker til dem jeg har om du vil?
 
Back
Topp