Snart tobarnsmamma❤️

Hel, har visst to kontoer ser jeg nå! Er denne jeg bruker[emoji4] nei, har ikke dagbok atm, men sier ifra hvis jeg bestemmer meg for å lage!
Hehe den er grei[emoji3]
 
Snapchat-1718940569.jpg
skjønner meg ikke på disse el-testene, den øverste er på cd 9 og den nederste er fra idag, cd 14.. skal ha følge appen el imorgen, skulle ikke streken idag vært sterkere?[emoji27]
 
Mellom CD 11 og 12?
Hm men den så jo fortsatt negativ ut. Men kanskje ja. Håper ikke det for var ikke særlig med aksjelegging rundt da pga jeg trodde el skulle være imorgen [emoji29]
 
Tok en til nylig, lurer på om den enten er positiv eller at det nærmer seg, usikker! nederste er den som nettopp er tatt
 

Vedlegg

  • 33869282_10156376665483936_3418877105297948672_n.jpg
    33869282_10156376665483936_3418877105297948672_n.jpg
    108,6 KB · Visninger: 177
  • 33923076_10156376665623936_3289046922614013952_n.jpg
    33923076_10156376665623936_3289046922614013952_n.jpg
    32,3 KB · Visninger: 160
idag har vi hatt strålende vær, har bare kost meg, ligget i hagen og solt flesket, vi har grillet og kost oss med litt øl, og lagt inn litt aksjer i dusjen hehe. håper så inderlig at EL-testen er negativ i morgen, så er jeg endelig i DPO-land. Da er det 9 dager til testetøsa skal teste, blir sikkert å brenne av tester før haha:hilarious:
 
1 DPO wiii!! Endelig i dpo land! Gud jeg har gledet meg[emoji28][emoji254] men jeg har fått så vondt i halsen, klarer ikke å svelge nesten... og må sove mer for jeg skal på nattskift i natt[emoji25][emoji25][emoji25] men det er vanskelig når man først har våknet.. jaja:) nå skal jeg prøve å slappe av og ikke teste før 8-9 dpo :) ha en fin dag
 
2 DPO, kjenner stikkinger nederst i magen, men det kan jo være så mangt. har enda veldig vondt i halsen, generelt dårlig form.. kjenner det er dritt at jeg har 2 vakter igjen, men det må bare gå. ha en fin dag<3
 
Stå på! Ikke lenge igjen[emoji4] dette klarer du! Og så deilig at du er i Dpo-land [emoji1][emoji177]
Tusen takk for motivasjon[emoji7] elsker å være i dpo-land![emoji173]
 
Hurra for DPO land [emoji5] Dagene går nok for frem mot testing nå [emoji4]

haha klør etter å teste! gleder meg sånn! tror nok jeg blir å svi av en 5 dpo bare for å tilfredstille testetøsa, har null forventinger om at det skal være positivt, men bare for å gjøre det :hilarious: så blir det nok testing hver dag etter da.
 
Å der var klokken over midnatt og jeg er 3dpo haha.
Symptomer (vet det er alt for tidlig): Stikking nederst i magen, en rar følelse i livmor-området, utrolig følsom, begynte å skrike av ingenting, tårene rant, kjæresten skjønte ingenting! begynner å kjenne at brystvortene er litt ømme.
Disse symptomene er nok bare innbilning og ønsketenking, men jeg kjenner dem jo, så kanskje der er begynnelsen på noe?

Sitter på nattevakt og har kommet meg så langt at jeg tenker på annonsering av graviditeten, jeg har funnet ut at etter jeg evt får en positiv billig-strimmel skal jeg ta en clearblue med ukeindikator, mens den driver på å finner ut om jeg er gravid eller ikke skal jeg filme hele prosessen, når det kommer gravid 1-2 så kommer det sikkert en reaksjon fra meg, så skal jeg filme mens jeg går ut i stuen og viser den til kjæresten. Om videoen blir bra så skal den legges ut på facern, vi får se om jeg er så heldig å få den positive testen en gang i framtiden hehe. :hilarious::Heartpink

Kjenner jeg kommer til å bli fryktelig skuffet om det ikke går denne pp, tror jeg kjenner på meg at det er noe der nå, men er så redd for å bli skuffet om det ikke er noe... er jo alt for tidlig å dra noen konklusjoner men er jo en utålmodig sjel. Og er jo bare pp2, kan jo gå mange fler pp før det klaffer.
 
4 DPO :Heartpink

Symptomer: stikker i venstre siden i lysken, stikking i puppen (varte en kort periode), kvalm, restless legs.
Men fortsatt alt for tidlig for at disse symptomene kan antas å være en spire. Men kvalmen når jeg sto opp idag var ekkel, måtte presse i meg mat. Restless legs er noe av det verste jeg har vært borti, fikk det da jeg skulle legge meg etter nattevakt, føttene var urolige, det prikket og fikk refleks lignende bevegelser, lå og hylskrek og var fortvilet, holdte sikkert på i 2 timer før jeg gikk i dusjen og stod i en halvtime, så ga det seg og jeg fikk sove:BangHead
 
Back
Topp