Snart tobarnsmamma❤️

Nå er alt bare dritt, verden er helt svart. Det verker i både kropp og sinn. Kjenner jeg er sliten av nattarbeidet, får ikke med meg noe av dagene, bare ligger inne, sola som endelig er kommet får jeg ikke med meg. Er så glad for at det bare er 3 mnd igjen før jeg begynner med dagskift.
Tror forloveden min og ble litt skuffa over at vi ikke ble gravide, han har jo ikke lest seg opp på forumer slik jeg har, han tror jo sikkert det bare er å ha sex uten beskyttelse så vipps er det baby, men han har og den tilnærmelsen til prøvinga at skjer det så skjer det. Er jo allerede på cd2, om 8 dager er jeg fruktbar, om 13 har jeg eggløsning, om 15 dager er jeg i dpo-land og om 21 dager er det på igjen med testinga, så det går jo veldig fort! er bare så fryktelig redd for at det skal gå mange pp før det skjer noe, hva om noe er galt med meg? eller med forloveden min? hva om vi er så uheldige å ikke kan bli gravide på egenhånd? Det er jo ikke en selvfølge at alle kan bli gravide selv, det er et mirakel når det kommer en liten spire som vokser i 9 måneder og blir født frisk og rask. Bare lufter litt tanker her på natta, mannen har lagt seg, jeg må holde meg våken pga nattarbeid i morgennatt, jeg er så trøtt men jeg MÅ holde meg våken, iallefall til i 4-tiden. :sleep011
 
Cd 3 og 17.mai![emoji3] er enda syk, så vi får se hva jeg gjør idag. Merket når jeg våkna at jeg savner den lille spenninga med å løpe på do om morgenen og ta en gr-test, nesten som når jeg var lita og skulle åpne adventskalender [emoji28][emoji28] jaja ikke såå lenge igjen til jeg skal få spenninga igjen[emoji7][emoji173]
 
Ville ikke begynt å uroe meg enda, er tross alt kun 20% sjanse for graviditet hver måned om man har 28 dagers syklus. Og du er bare i PP 2, og du er 24, så ting er optimalt. Det er en grunn til at man ikke skal søke hjelp før det har gått ett år, for det tar mange ett helt år å bli gravid. [emoji4]
Tusen takk for at du roer meg litt ned hehe, sikkert bare veldig utålmodig!:) må bare tenke at det skjer når det skjer:)
 
Cd 5 og mensen har snart pakket alle sakene sine og er på tur ut døra!:) føler meg i grei form, veldig klar for å starte med pp2 [emoji3][emoji177]
 
Snapchat-1888158934.jpg


Testetøsa har gjort alt klar for en ny pp [emoji85][emoji23]
 
CD 7 :D Det går unna dette her! ikke lenge til jeg skal begynne å teste etter EL!:D Gud jeg kjenner jeg gleder meg SÅNN til Dpo- land! jeg klør etter å få være litt testetøs, er jo så spennende! nå er det 3 dager til jeg er i fruktbar periode, 8 dager(ifølge flo-appen) at jeg har EL, 9 dager til Dpo-land (!!!!) , 17 dager til jeg skal teste (blir nok å svi av tester før haha)
 
God kveld! har nettopp innsett at det ikke gikk på første forsøk, tanta er kommet med all hennes bagasje så nå er det pp2 snart.
Er jo skuffa, men jeg har lest en del her inne, og det er sjeldent det klaffer på første forsøk for de fleste, litt flau mtp alle de testene jeg har svidd av, alle symptomene jeg har hatt.. jaja! CD 1, PP2 her da:)
Ikke føl skam! De første mnd etter p-piller eller sprøyte lager ofte symptom-kaos hos folk! Jeg var HELT sikker på at jeg var gravid pp1 og pp2! :) Det er helt normalt!
Masse lykke til! :)
 
Ikke føl skam! De første mnd etter p-piller eller sprøyte lager ofte symptom-kaos hos folk! Jeg var HELT sikker på at jeg var gravid pp1 og pp2! :) Det er helt normalt!
Masse lykke til! :)

Ja er helt ny i dette prøvesystemet hehe, driver enda på og lære å kjenne kroppen min. Føler jeg blir mer moden for hver pp :D tusen takk<3
 
CD 9 og snart blir det mye humping på herren og fruen hehe. Ifølge flo-appen er jeg i en fruktbar periode fra i morgen av (24.mai)
så da er det bare å stole på appen og humpe i vei. Gleder meg veldig til tiden framover nå, og ikke minst DPO-land, ikke lenge til reisen dit er over:)
 
CD 9 og snart blir det mye humping på herren og fruen hehe. Ifølge flo-appen er jeg i en fruktbar periode fra i morgen av (24.mai)
så da er det bare å stole på appen og humpe i vei. Gleder meg veldig til tiden framover nå, og ikke minst DPO-land, ikke lenge til reisen dit er over:)
Så spennende! Da er vi i samme båt! Lykke til med prøvingen:)
 
Har jeg noe å være redd for?

Har ofte smerter nederst i magen, på yttersiden av magen, høyde med navelen, har fått en del strekkmerker på magen pga vektøkning og lurer på om det er de som er smertefulle. Det kan og være tarmen som er irritert. Nå som det ikke er så lenge til EL så kan det jo være EL-smerter. Akkurat nå stråler det ned i lårene og lysk. Er bare frustrert og redd:sad015
 
Har jeg noe å være redd for?
Har ofte smerter nederst i magen, på yttersiden av magen, høyde med navelen, har fått en del strekkmerker på magen pga vektøkning og lurer på om det er de som er smertefulle. Det kan og være tarmen som er irritert. Nå som det ikke er så lenge til EL så kan det jo være EL-smerter. Akkurat nå stråler det ned i lårene og lysk. Er bare frustrert og redd:sad015

Kan jo være symptomer på EL? Jeg hadde voldsomt mye symptomer i forrige syklus... Måtte ha paracet for å få sove. Mannen min ble litt bekymret, men jeg visste jo hva som var grunnen. Men denne gangen kjente jeg ikke noe stikking i det hele tatt, så kroppen er en rar maskin!

Satser på at det snart går over:Heartred
 
Kan jo være symptomer på EL? Jeg hadde voldsomt mye symptomer i forrige syklus... Måtte ha paracet for å få sove. Mannen min ble litt bekymret, men jeg visste jo hva som var grunnen. Men denne gangen kjente jeg ikke noe stikking i det hele tatt, så kroppen er en rar maskin!

Satser på at det snart går over:Heartred


åh ja håper det bare er symptomer, håper ikke det er noe galt. Ja kroppen er et evig mysterium.
håper jeg og<3
 
Det er så fint å følge denne tråden[emoji7] Vi prøver også i disse dager! Er et par dager siden ov og kun 9 dager til testing starter[emoji4]
 
Det er så fint å følge denne tråden[emoji7] Vi prøver også i disse dager! Er et par dager siden ov og kun 9 dager til testing starter[emoji4]

Så hyggelig!<3 har du dagbok?
 
CD 13, og to dager til EL.Kjenner det stikker en del nederst i magen. Mannen sliter litt nå som vi prøver, han sliter med å komme under sex, det er veldig frustrerende nå som EL er rett rundt hjørnet.. Vi er nå på en liten weekendtur ut av byen, skal i konfirmasjon i dag, håper det blir aksjelegging ikveld, vi må nesten bare om vi skal ha en spire denne pp. Håper alle har en fin søndag<3
 
Back
Topp