Snart termin og nå har kynnere og murringer stoppet helt opp

Lille-blomst

Flørter med forumet
MayDay2021
Jeg har termin om få dager og har siden uke 37 hatt mye kynnere og menssmerter på dagene og nettene. Jeg kunne kjenne at det fødselen var nær. Nå derimot har det stoppet helt opp. I en uke har jeg ikke kjent en eneste kynner eller murring på hverken dag eller natt.
Er dette normalt?
 
Jeg har termin om få dager og har siden uke 37 hatt mye kynnere og menssmerter på dagene og nettene. Jeg kunne kjenne at det fødselen var nær. Nå derimot har det stoppet helt opp. I en uke har jeg ikke kjent en eneste kynner eller murring på hverken dag eller natt.
Er dette normalt?


Vel, jeg hadde mye slike "symptomer" i mange uker ved forrige graviditet, men babyen kom ikke før 9 dager på overtid. Nå håper jeg jo virkelig ikke det er tilfelle for deg da:) men poenget mitt er at selv om man har kynnere og menssmerter så behøver det ikke å bety at noe er nært forestående. Jeg tror i hvert fall ikke det er noe unormalt at det kommer og går litt, plutselig er det ekte rier og da er du ikke i tvil om at fødselen er på gang:)
 
Stille før stormen? Jeg Hadde vel en liten pause noen dager jeg og før maseriene startet 3 døgn før vannet gikk. De dagene var jeg så trøtt at jeg sov konstant så visste egentlig at fødselen kom snart.
 
Jeg hadde masse kynnere i ukene før termin. Så plutselig hadde jeg en dag helt uten kynnere der jeg følte meg i fantastisk form... den natten gikk vannet :hilarious:. Lykke til!
 
Her ble det helt stille ca en uke før fødselen startet.
 
Jeg har hatt akkurat samme. Masse kynnere og lite søvn, fulgt av en deilig uke med null kynnre og masse søvn. Nå de siste to nettene er det maserier igjen og litt våken.
41+2 her, så jeg venter bare på rier :p
 
Kynnere og smerter er ikke lik fødsel men vi overanalysere jo alt når det begynner å nærme seg, vil jo så gjerne ha et tegn...
 
Back
Topp