Snart svangerskapspermisjon!!!

morfor2

Glad i forumet
Hurra!!! Kan nesten ikke vente!!

Er 50% sykemeldt tom 28 april - dvs at jeg bare har 4 og en halv arbeidsdag igjen til permisjonen min begynner!!

Har vært så lei jobben min og har sett sånn frem til permsjonstart.. Kan ikke skjønne at det går an å bli så lei... Men nå er ihvertfall snart dagen her[:D][:D][:D]

Noen andre som spyr av jobben sin og nesten ikke kan vente på å få seg litt "fri"?

Å så deilig da! Du har jammen vært flink som har holdt ut! Jeg har ikke jobbet siden november, har vært sykmeldt, men nå på lørdag begynner sv.permisjonen min.. Nok et tegn på at fødsel nærmer seg!

Jeg har også vært sykemeldt hele svangerskapet.... Og må slenge meg på den-skjønner ikke at noen klarer å jobbe til 3 uker før terminen.
Det er virkelig beundreingsverdig

ORIGINAL: Nusse76

ORIGINAL: dite

Jeg har også vært sykemeldt hele svangerskapet.... Og må slenge meg på den-skjønner ikke at noen klarer å jobbe til 3 uker før terminen.
Det er virkelig beundreingsverdig

Ja..har tenkt tanken.Skjønner ikke at dere har klart d jeg...Må jo være forferdelig tungt..

Har tenkt tanken selv MANGE GANGER, men heldigvis har jeg vært noenlunde i god form i hele svangerskapet. Har gått i 50 % jobb siden februar, og det har fungert fint[;)] Aner ikke hvordan enkelte klarer 100% jobb frem til 3 uker før - de må jo være supermennesker!!

Hei!
Veit akkurat kossn du he d! E ganske lei av å jobbe, men he 2 veke igjen før permisjonen begynne. Jobber i turnus so ej he 8 vakter igjen! Merka at arbeidet blir tyngre å utføre.. Enda ikkje vore sjukmeldt, men skal på kontroll imårra, so kanskje..?

Kjenner til det ja.... Eg begynte på min svangerskaps permisjon i dag! [:D]Kjempe deilig å slippe å stå tidlig opp for å gå på jobb!!! No skal eg bare nyte dei siste tre ukene til termin[:D] Men litt sprøtt å tenke på at no skal eg ikkje på jobb før i mai neste år..[8|]

har også vært sykemeldt pga blødninger og blodtrykksfall, jobbet en kort periode 40 %, går ut i perm om 12 dager...[:D]

Eg har vært sykemeldt fra begynnelsen av mars.. Jobber som nattevakt med tunge løft så det va på tide å gi seg..   Men holde på å gå på veggene her hjemma.. Der e liksom måte på hvor mye en kan vaske og stelle og.. hehe..  Men har mannen min hjemme på dagtid så me tar litt kvalitetstid nå.. DEILIGT!!!!!

har hatt svangerskapspermisjon i heile svangerskapen, men har væl gått over t fødselsparmisjon nu. (har ikkje kunna jobba pga arbeidsforhold)

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Kjenner til det ja.... Eg begynte på min svangerskaps permisjon i dag! [:D]Kjempe deilig å slippe å stå tidlig opp for å gå på jobb!!! No skal eg bare nyte dei siste tre ukene til termin[:D] Men litt sprøtt å tenke på at no skal eg ikkje på jobb før i mai neste år..[8|]

Må sikkert være en helt fantastisk følelse!!! Mai til neste år hehe det er ikke til å tro[:D][:D]

Back
Topp