Snart St.Hans skravling

*trinemor*

Gift med forumet
Idag har Amelia og jeg laget skolebrød i luren til Eveline, og nå koser vi oss med resultatet :)

Har dere planer for helgen?

Vi skal i bursdagsfeiring både lørdag og søndag, men det ser ikke ut som været er helt med oss dessverre....

Men koselig å være inne også da :)
 
Oslo og IKEA-tur på fredag før vi henter mannen på Gardermoen! Blir godt å få han hjem :-) Usikker på hva vi skal i helgen, ønsker oss opp på hytta, men ser an været litt :-) I dag har jeg faktisk trent! Veldig rolig da, men det var utrolig oppfriskende :)
 
Vi er bedt til et vennpar sammen med to andre par på grillings, vin og skravling. Barnevakten er fikset, så gleder meg selv om det ser ut til å bli regn :/
 
Fru H: Ikea skulle jeg også vært på, men skal ikke ha nok til at vi tar turen dit for øyeblikket. Fint at det føles bra å trene, godt gjort med overskudd til det i graviditeten da :)

Siggen: Kos dere med barnevakt og grilling. Blir sikkert koselig uansett vær :)


 
Hjemmebakte skolebrød tror jeg ikke jeg har smakt på 20 år. Det hørtes veldig godt ut, det skal jammen vi prøve å bake etter ferien. 

Jeg startet ferien i dag, og mannen min har siste arbeidsdag på fredag. Vi tenker å kjøre hjemmefra kl 5 på lørdags morgen, i et håp om å være på Lillehammer tidsnok til St.Hansfeiring på Maihaugen. Var der i fjor også, og det var veldig fint for ungene. Dessverre planla jeg ferien litt for tidlig, for på søndag hadde de meldt godvær til St. Hans. Nå derimot er det meldt regn, og jeg har lovt Felix at vi skal sove i telt etterpå. emoticon Jaja, det blir sikkert en interessant opplevelse... 

Har ikke helt bestemt oss for om vi blir i Lillehammer en dag til, eller om vi drar videre til Tønsberg på søndag. Får vel sjekke hvor det regner mest.
 
Ja, det er veldig synd med det regnet altså :( håper de tar feil og at det blir strålende solskinn :)

Så tøffe dere er som tar med hele familien på overnatting i telt :)

Amelia har jo også snakket om det. Så får se utover i august, for da kan kanskje foreldrene mine passe Eveline så vi slipper å dra ut henne i telt :)


 
Det blir forresten telttur på oss senere i sommer =) 
Vi pleier alltid å besøke svigerfar i Arendal i forbinnelse med Dyreparken-besøk. 
Men han skulle visst på hytta og siden vi ikke fikk tilbud om å låne huset på vi finne på noe annet. 
Så da har vi funnet noen flotte campingplasser som er gode alternativer og tenker at vi tar 4 netter der samtidig som vi skal i parken =) 
Gleder meg, selvom jeg vet at jeg kommer til å ligge vondt

 
Oi, det var tøft gjort det, jeg ville sikkert hintet i en evighet om å få låne det huset. :P Det blir første telttur for oss, jeg ville ikke hverken da jeg var gravid eller da lillesøster var liten baby. Gleder meg litt til tross for værmeldingene. :)

I natt sover Felix borte for første gang. Han ville plutselig, helt av seg selv, bli med farmor hjem for å sove der. Hun hadde heldigvis fri i morgen tidlig, og han bare pakket sekken og dro. De kom tilbake en tur da han kom på at han ville ha med en annen bok enn den jeg hadde sendt med, men så var tydeligvis alt greit. Blir spennende å se hvordan det går i natt. Jeg bør vel komme meg i seng i tilfelle jeg blir vekt for å hente ham.
 
Det er tøft gjort ja, Fru H. 4 netter! Viktig med godt underlag da ja :)

Så artig at Felix tok avgjørelsen selv om å sove borte for første gang :) Om alt gikk bra er han sikkert stolt og fornøyd tenker jeg :)

Nå er vi på andre dagen med finvær, og det var deilig å levere Amelia i bhg i sommerklær idag :) Håper fortsatt på at meterologene tar feil ang helgeværet....
 
Haha, mulig vi (eller jeg!) kapitulerer etter to netter da :-p Ikke aktuelt å hinte til svigerfar altså... Men hadde det vært min familie hadde huset blitt stående åpent for oss i ukesvis om det var aktuelt :-p
 
Back
Topp