Snart sprøyter

Cavegirl

Flørter med forumet
No har eg holdt på med nasesprayen min i 20 dagar, og skal til med sprøyter igjen på onsdag! Då er det valgets kvaler... Kor tid skal eg ta den?  Sist tok eg den klokka 7 om morningen.  Då vekte min kjære meg før han for på jobb, og eg var sikker på at eg kom meg ut av senga... So tok eg sprøyta mi, og bada og kosa meg med bok og stearinlys.  Det vart ein veldig fin start på dagen, og eg fekk gjort alt mulig rart før eg for på jobb.  Trur eg satsar på det no og eg... Må jo ta nasespray då uansett [:D].  Har nåken andre laga seg rituale rundt dette?

Jeg tok den alltid etter middag, vet ikke hvorfor...
Ønsker deg lykke til med sprøytesettingen.

Hei!!!

Hørtes ut som om du hadde en fin rutine på det sist!!Sikkert lurt å gjøre det på samme måte denne gangen.

Jeg tok nesespray halv syv- halv tre og halv ellve.Sprøyten tok jeg om morningen (halv syv) samtidig som nesesprayen. Mener å huske at sprøyten skulle settes en gang før klokken tolv på formiddagen. Mest slitsomt synes jeg det var i helgene, da jeg måtte sette klokken på for å ta nesespray og sprøyte:)

Nå er det vel ikke lenge til egguthenting?.....spennende!!

Jeg skal ha fryseforsøk 2 uken i juli rett før ferien:) Hvis syklusen er som den skal.I tiden før skal jeg gå til akupunktur! Har hørt masse positivt om det, så det er vel verdt ett forsøk. Har du prøvd dette??

Ønsker deg masse lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det går:)

Husk å tenke positivt[:)] det hjelper alltid!

Ja, eg har gått fast til akupunktur lenge for å styrke kroppen generelt.  Tenker også å få sett nåler før og etter innsetting.  Eg har no veldig trua på det!  Kan ikkje skade uansett!

Eg er generelt veldig positiv, og har ein skikkelig god følelse no når det er vår og alt veks og trivst rundt oss [;)] Skal ha egguthenting 7.mai! Gledar meg til å få det overstått, og bjynde å ruge... Hehe...

Kjempegreitt for deg å få forsøk rett før ferien!  Då er det berre å legge opp beina og bli oppvarta i vekesvis! Bra at du har begynt å sjå framover.Vi får holde kvarandre oppdatert!  Det er kjekt å høyre kor det går rundt omkring... Vi er aldri åleine veit du!

Back
Topp