Snart sprøte start!

Nøsste

Gift med forumet
I morgen begynner jeg med sprøytene....Jeg gleder meg og. Ikke så kjekt å stikke seg selv,men er glad det nærmer seg ting og tang nå. Tenk kunne vi lykkest første forsøket. Tror egentlig ikke at vi gjør det,men jeg krysser fingrer og tær. I dag skal jeg på kveldsvakt.....det er litt kjedelig ja. Venter liksom bare på at jeg skal få gå på jobb hele dagen. Jeg er heldigvis god i hode i dag, har hatt en del hodeturer. Hva er di vanlikste bivirkningen når jeg går på den sprøyta- Gonal- F?....  Legger vi på oss lettere når vi går på den,høre mangen snakker om oppblåsthet osv!

Så kjekt, da er du ett steg nærmere. [:)]
Lykke til med første stikk, går så bra vettu.

Jeg stikker nå (puregon) og stikkingen går helt fint. Skjønner at du gruer deg, det gjorde jeg også, men nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg grua meg [8|]

Av bivirkninger kjenner jeg jo at det nå begynner å murre i magen (er på dag 5). Og idag har jeg en forferdelig hodepine som ikke vil gi seg. Håper du slipper det.

Lykke til med stikkingen!

Lykke til med stikkingen alle sammen, dette går greit, det er jeg helt sikker på

Da har jeg stukket meg for første gang. Det gjor ikke vondt en plass. Så det er ingen ting å grue seg for. Spennene og se hvordan jeg reagerer på dem. I dag har jeg sinnsyk hodepine og trøtt,tok nettopp paracet. Så får håpe den hjlper,får snart skal jeg i selskap.

Så bra at stikkingen gikk fint. Synes heller ikke det er noe problem med selve stikkingen, men bivirkningene kjenner jeg [&:] Gikk bra de første dagene, men igår og idag har jeg hodepine, og det merkes jo at noe skjer i magen.

Lykke til med fortsatt stikking [:)]

ORIGINAL: ElinR

lykke til med stikkingen alle 3 [:D][:D][:D][:D]

Takk for det[:D]

Back
Topp