Snart skolestart

off ja tiden går alt for fort, men skal bli utrolig spenede å få ei skole jente i huset også :) Hun gleder seg vertfall utrolig mye :)
 
Synnes her også at det går alt for fort
Her driver de å forbedreder gutten på den nye hverdagen,med at han er besøk i en annen barnehage ca 1 gang i uka og ska på skolebesøk op til flerre ganger siden han har ekstra opfølging
men kjenner jeg gruer meg aikevel til den dagen hans tarter på skolen
 
ORIGINAL: bondekone

Synnes her også at det går alt for fort
Her driver de å forbedreder gutten på den nye hverdagen,med at han er besøk i en annen barnehage ca 1 gang i uka og ska på skolebesøk op til flerre ganger siden han har ekstra opfølging
men kjenner jeg gruer meg aikevel til den dagen hans tarter på skolen


Så bra han får ordentlig oppfølging. Kan jeg spørre hva han sliter med??? Gutten min har spes.ped pga språket og lurer veldig på åssen det blir på skolen, og ikke minst åssen han takler det
 
ORIGINAL: mocca82

ORIGINAL: bondekone

Synnes her også at det går alt for fort
Her driver de å forbedreder gutten på den nye hverdagen,med at han er besøk i en annen barnehage ca 1 gang i uka og ska på skolebesøk op til flerre ganger siden han har ekstra opfølging
men kjenner jeg gruer meg aikevel til den dagen hans tarter på skolen


Så bra han får ordentlig oppfølging. Kan jeg spørre hva han sliter med??? Gutten min har spes.ped pga språket og lurer veldig på åssen det blir på skolen, og ikke minst åssen han takler det
han slitter med språket har fått diagnose spesifike språkvansker, så han har 20 timer med asistent og 4 timer med spesped i uka, sist test så lå han på ca 4år det var før jul.
Her så vurderes det nå at han ska settes i en klasse med ei som bruker høreaperat siden der må alle være tydlige og kortfattet slik at dette barne får med seg det som blir sagt, dette var noe som PPT mente kunne være en stor fordel for gutten våres siden en ville bruke en del av tegn til talle som ho sa.Og klassen ville også være mindre og dermed mindre uro og dermed lettere for ham å få med seg det som foregår framme hos læreren
 
Back
Topp