snart skallet

nancy drew

Forumet er livet
jeg mister så utrolig med hår at jeg er helt fortvilet. drar jeg håret tilbake i hestehale ser man tydelige viker. Sist jeg ammet mistet jeg også mye hår, men langt i fra slik som denne gangen. Jeg fyller en stor sluk når jeg dusjer og drar jeg hånden løst gjennom håret kommer jeg igjen med hånda full.

Noen med erfaringer fra dette? hva gjorde dere?

Det gir seg etterhvert. Føles som man blir skallet, men det er noen intensive håravfallsmåneder som er helt sinnsyke. Hos meg har det stoppet nå, og ut fra tickeren din så får du vel holde ut en liten måned til ;-)

Kommer tilbake, det er trøsten.... Skjønt det er kjipt med piggsveis under alt håret.

Eneste tipset er å bruke plumbo i avløpet før det går helt tett!!! Det gjorde ikke jeg, og oversvømmelse på badet er ikke noe kjekt.

Tåkeliten skrev:
Det gir seg etterhvert. Føles som man blir skallet, men det er noen intensive håravfallsmåneder som er helt sinnsyke. Hos meg har det stoppet nå, og ut fra tickeren din så får du vel holde ut en liten måned til ;-)

Kommer tilbake, det er trøsten.... Skjønt det er kjipt med piggsveis under alt håret.

Eneste tipset er å bruke plumbo i avløpet før det går helt tett!!! Det gjorde ikke jeg, og oversvømmelse på badet er ikke noe kjekt.

en hel mnd til... grøss og gru... kommer til å se helt tragisk ut da:(

ja plumbo i dusjløpet må til

Back
Topp