Snart samtale!!!

Nøsste

Gift med forumet
Heisann alle sammen!!!Nå nærmer det seg at jeg skal te smtale ang.prøverør. Tirsdag er dagen,spennene!Gruer og gleder meg. Jeg har en del kilo for mye,er så redd at jeg ikke skal få prøverør pga det. Men jeg jobber veldig for å gå ner i vekt. Har gått ner 15 kilo,men bør nok gå ner en del te. Bare håer det går greit. Noen som vet hva som skjer på en sånn samtale.

Så spennende Nøsste!

15 kilo vekttap er jo ganske mye da. Så flink du har vært!

Er faktisk ikke helt sikker på hva som skjer på en slik samtale, men kan tenke meg at det blir tatt ultralyd på deg og at dere får snakke med lege om hvordan løpet blir og hvilken behandlingsform som passer best med deres problematikk.

Lykke til!

Takk for det[:D]

Ja, tenke nå er dagen snart her. Masse lykke til. [:)]

Så flink du har vært! Forstår godt at du glede deg[:)] Eg hadde skikkelig nedtelling te samtalen.

På timen måtte mannen levera sædprøve. Står det ingenting i innkallinga om det? Det var då viktig at han var avholdande i to dagar før..
Dei tok ultralyd av meg og vurderte blodprøvar og sædprøvar. Måtte og ta hepatitt og hiv test, sa det var standard prosedyre der. Snakka og ein del om livssituasjonen vår og vart forberedt på at det kunne bli tøft. Så han lurte på om me hadde sterk psyke[:)] Ka svare ein på sånt då? Så kom legen med forslag til behandling, så me ska prøva inseminasjon.

Blir ei spennande tid framover. Lykke te[:)][:)]

Lykke til med den kommende samtalen, håper du snart kan starte opp[:)]

Så flink du har vært[:)] 15 kg er jo kjempebra.
Lykke til med samtalen på tirsdag. På vår samtale var det innvendig ul, blodprøve og info om medisiner og så måtte
mannen ta en sædprøve.

Takk alle sammen!!!Jeg gleder meg veldig nå. Skal bli godt å endelig få ett svar hva som kommer til å skje videre. Spennen,håper sterkt at jeg får ett forsøk før sommeren!   Fortsatt god søndag  i det nydelige været[:D]

ORIGINAL: Nøsste

Takk alle sammen!!!Jeg gleder meg veldig nå. Skal bli godt å endelig få ett svar hva som kommer til å skje videre. Spennen,håper sterkt at jeg får ett forsøk før sommeren!   Fortsatt god søndag  i det nydelige været[:D]

Krysser fingre og tær for dere. Ha en strålende søndag, er så deilig med sol. [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Hope

Så flink du har vært[:)] 15 kg er jo kjempebra.
Lykke til med samtalen på tirsdag. På vår samtale var det innvendig ul, blodprøve og info om medisiner og så måtte
mannen ta en sædprøve.

Signerer denne vi gjorde akurat det samme.

Back
Topp