Snart pappa?

Store Vind

Andre møte med forumet
Oj, jeg er visst første mann på Pappa-rommet. Blir spennende å se om jeg blir den eneste?

Kanskje det er flere som prøver og som vil bli pappa her?

Jeg er forloveden til ei som kaller seg Lille Vind her inne. Vi er i 2. prøveperiode nå, og bare går og venter på om "vi" får mensen eller ikke snart. Jeg er i hvert fall mer klar enn noengang!
 
Tror jeg skal prøve å få samboer til å joine her :) han var litt usikker, men jeg skal "mase" litt mer :)
 
Tror jeg skal prøve å få samboer til å joine her :) han var litt usikker, men jeg skal "mase" litt mer :)
har hinta til gubben, men han ser ikke det helt for seg...tror jeg;P men nå som de har fått egent pappa-rom så kan det kanskje friste litt mer?
 
har hinta til gubben, men han ser ikke det helt for seg...tror jeg;P men nå som de har fått egent pappa-rom så kan det kanskje friste litt mer?
Har selv poket gubben til å joine, han ser meg poste støtt og stadig og synes forumet er veldig ålreit :) Så er det så koselig og se pappaer her inne.
 
har hinta til gubben, men han ser ikke det helt for seg...tror jeg;P men nå som de har fått egent pappa-rom så kan det kanskje friste litt mer?
Min samboer sa "men du er jo medlem der, er ikke det nok, hvis jeg lurer på noe så kan jeg bare få deg til å skrive der inne" eeh ja nei må nok jobbe litt mere med den overtalelsen ;)
 
Min samboer sa "men du er jo medlem der, er ikke det nok, hvis jeg lurer på noe så kan jeg bare få deg til å skrive der inne" eeh ja nei må nok jobbe litt mere med den overtalelsen ;)


Nei gubben er ikke overbevist. Han mener også at det er nok at jeg er på forumet:)
 
Back
Topp