Snart påske

aogsersant

Elsker forumet
Nå er det jammen meg snart påske! Jeg gleder meg til Halvor sin første påske på fjellet. Sol, ski, kvikklunsj og familie! :)

Hva skal dere i påsken??

Prøvde å legge inn ett bilde fra fjorårets påske, men fikk bare superstort bilde, så droppet det.....

Vi skal sikkert ingenting spesiellt.

I påsken blir det fullt hus og stormenbde jubel [8D]
Aller først kommer mamma noen dager, så kommer pappa på besøk fra Singapore og tar med seg mine to nevøer fra Stavanger. Gleder meg [:D]
Så håper på å få meg noen turer i slalombakken og prøve igjen gammle kunster, blir sikkert et morsomt syn [;)]
Og etter påske begynner vi forhåpentligvis med oppussing av 2 etg i huset. [:)]

Har ikke helt bestemt oss enda,enten så blir vi hjemme eller så reiser vi til trønderlag[:D]
Visst vi reiser dit,bor vi hos foreldrene mine og det blir så fullt der med alle som kommer[8D]

åhhh...ja det blir skikkelig koselig med påske snart[:)] 
Vi skal reise på hytta med min familie[:)] gleder meg[:)]

Vi drar nok på hytta på fjellet. Blir kjempekoselig! Særlig mammaen og pappaen min gleder seg som bare det[:)]

ORIGINAL: Guttaogmeg

Vi drar nok på hytta på fjellet. Blir kjempekoselig! Særlig mammaen og pappaen min gleder seg som bare det[:)]

Hvor har dere hytte?!

Vi skal først på hytta til mine svigerforeldre på Gålå fra lørdag til onsdag, så drar vi over fjellet og til Østerdalen hvor min familie har hytte. Tror alle tre besteforeldrene gleder seg stort til påske med barnebarnet! :)

Vi skal til svigers som bor i Bø i Telemark. Gleder meg masse, første langtur med Oliver og er maaaange som vil hilse på han [:D].
Ser frem til over en uke med å bli litt skjemt ut, trenger ikke å løfte en finger når vi er hos svigers....annet enn å ta meg av Oliver da [;)], men slipper matlaging osv.

Vi skal til Gran Canaria [:D] Håper på masse og sol og varme etter en altfor laaang vinter...[:D]

ORIGINAL: Snowy

Vi skal til Gran Canaria [:D] Håper på masse og sol og varme etter en altfor laaang vinter...[:D]

Misunnelig ja[;)]
Får kose dere masse[:D]

Back
Topp