Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja jippi[:D] Da har alle fri fra jobb og tid til oss[:D] hehe.
Vi skal kanskje på lanne til mine besteforeldre og resten av slekten,men bare vist mamma er frisk til og kjøre.
Vist ikke skal vi være hjemme og bare gå turer vist det er fint vær og være litt ekstra med typen.
Reiser i morra vi. Til Rauland i campingvogna. Slappe av og spise masse påskegodt. Kjøre slalom og gå på langrenn. Får håpe påskeværet viser seg fra sin beste side.
Vi reiser til sambo's hjemplass imorgen, skal være der hele påska. Vi skal ha barndåp der på søndag. [:D]
Veldig greit det, svigers ordner det meste, vi har bare å møte opp omtrent. [:D][:D][:D]
(Jeg skal pynte og dekke bord selv,altså)
GLEDER MEG!![;)]
[:@]vi skal ikke gjøre en drit[:@] gubben har vakt i to uker fra mandag av så vi kan ikke dra noen steder... å jeg som har så lyst til å dra på fjellet.... grrrrrr[:'(][:'(][:'(]
jobbe første del av påska, andre del skal jeg slappe av, gå tur. håper det blir like fint vær som vi har nå om dagen.[:D] vi skal pynte til påske på søndag.