Snart over...

cloetta

Forelsket i forumet
Det er rart å tenke på at om bare dager er jeg blitt mamma.
Tanken kan helt plutselig gjøre meg skrekkslagen!!![&:]
Jeg vet ikke hva som venter meg, og nå er jeg svært lei av å være tjukk å tung og å ha vondt hist og her. Jeg har lovet meg selv ikke å klage hvis jeg først ble gravid, (vi trodde ikke jeg kunne bli gravid) men nå føler jeg at det er litt lov likevel når jeg har kommet så langt.
Enkelte dager er jeg bare SÅ KLAR til å føde, mens andre dager er jeg livredd og vil helst bare vente litt til. Jeg må innrømme at jeg gruer meg ganske til fødselen. Prøver egentlig å ikke tenke så mye på den, men den popper opp i hodet annethvert minutt...[8|]
Jeg har vært inne på bv nesten hver dag iløpet av graviditeten, og har  hatt stor nytte i det. Men jeg er nok litt lat og jeg kan ikke karakteriseres som noe aktiv bruker, jeg leser mest andres innlegg.[:)]
Nå er det rart at det snart er over. Idag er det 12 dager igjen til terminen.
Jeg kan bli mamma når som helst....

Måtte bare få ut litt tanker. Lykke til alle sammen som også går å venter i disse dager!

Ja tenk, nå er det snart over. Utrolig rart, egentlig! Det har vart lenge, samtidig som det har gått fort også.
Den mest slitsomme delen av graviditeten synes jeg har vært de siste ukene. Det er først da jeg har følt meg alt for tung, og det er først nå jeg begynner å bli skikkelig lei over at jeg ikke klarer å gå tur, for eksempel.
Jeg syns så synd på meg selv at jeg grein i dag...[:(]
Egentlig helt utrolig teit, men jeg klarte rett og slett ikke å la vær.[8D]
Mannen syns så synd på meg, at vi kledde på oss og tusla litt rundt huset her. Bare slik at jeg skulle få bevege meg litt. Han er snill også da[:)]!
Gleder meg til det setter i gang jegm nå. Jo før jo bedre[:)]

skjønner godt hvordan dere har det ja...skal bli såååå godt å bare vite at fødselen har satt igang, tenker også på dette hvert 2min, har brent seg fast på hjernen!!
men tenker også at det sikkert blir mer smerter enn hva jeg er klar over nå[&:] vet jo ikke hva jeg går til siden dette er mitt første barn.
blir også litt skremt av og tenke på den dagen jeg får dra hjem fra sykehuset med en bitte liten baby og magen er borte....PANIKK!!
hva er det første jeg gjør når vi kommer hjem? gråter hun mye? vet jeg hva jeg skal gjøre osv osv.....
vet jo innerst inne at dette ikke blir noe problem og at ting faller seg naturlig, men syns det likevel er litt skremmende når jeg tenker over det!

gleder meg ubeskrivelig til å få møte den lille jenta mi, har lengtet etter henne i 9 lange mnd nå, og nå er tiden snart inne for det største øyeblikket i hele livet....en ting er sikkert, jeg elsker den lille jenta mi ubeskrivelig høyt og hun betyr alt for meg i hele verden[:)][:)]

håper dere alle andre får en fin fødsel, og at vi har knøttene våre her fortest mulig nå!
lykke til med tiden fremover[:D][:D]

(godt å lufte ut litt tanker her ja.....hehe.)

Ja det er utrolig mange tanker som surrer rundt i hodet mitt for tida. Er så utrolig spennende det som skal skje, samtidig som det er skremmende på en måte. Blir helt rart å komme hjem her med en liten beibis. Sto å tenkte på det når jeg og samboern pussa tennene i går, -om ikke lenge er det ikke bare oss to lenger.

Tida har egentlig gått ganske fort, men nå på slutten snegler den seg avgårde. Var ikke noe gøy når jeg kom in på bv i går. Logga meg inn og der sto det "babyen din er 0 uker". den er jo ikke kommet ut ennå, og jeg vil ha den ut nå!![&:] 

Men nå kommer den nok snart. . Lykke til alle sammen, håper dere alle får en kjempefin fødselsopplevelse [:D]

LYKKE TIL ALLE FEBRUAR MAMMAER!!!!!!!!!!!!!!!!!!TENKER PÅ DERE![;)][;)][;)][;)]KOOZ...gleder meg jeg også til Tea Louise kommer....

selv om jeg har vært gjennom dette før så kribler det i magen. hadde sete fødsel sist, og nå ligger den i hodeleie. håper den blir liggende sånn. gleder meg masse til å se han. blir rart å dra hjem og være tobarns-mamma..... har ikke helt vent meg til den tanken....
gleder meg ihvertfall masse og håper det skjer noe snart nå... begynner å bli lei halsbrann og sure oppstøt

ja d er spennende:) e gleda me sån t pia vårres ska kom har jo termin i dg så ho kan kom kati som helst ;) spennende ;)
ja e e også sjit lei av og va gravid , stor og føll mage:) , men dokk e nu heldi som ikke har fått så mange strekkmerker se nu på min mage :( [:@]
jaja vil nu si at det er verdt det :)

Back
Topp