Snart oppstart, har fått medisinene!

Guria

Elsker forumet
På torsdag begynner jeg på spray, men har ikke fått noe resept på medisinene jeg trenger enda! Kom brev i dag fra St.Olavs der klokkeslett for spray sto og hvilken dag jeg skal begynne med sprøytene. Men, jeg må jo få medisinene også da! Må ringe i morgen, for nå har jeg bare 2 dager igjen på å få det i orden, før torsdagsmorgenen er her.. Kjenner jeg blir litt nervøs (men regner med det ordner seg).. [;)]

......................................................................................................................................

Ringte til St.Olavs i dag og spurte etter resepten. Fikk da beskjed om at det var jeg som ikke hadde fått med meg alt, for resepten lå på sykehusapoteket! Ok svarte jeg da mens jeg funderte på hvordan noe slikt kunne ha gått i glemmeboken. Vel vel, fikk nå hentet alle medisinene, så nå er jeg klar for torsdagen! [:D]

PS, hvor raskt kjenner man bivirkningene? Er det snakk om dager eller timer? (Mye som skjer på torsdag nemlig, hehe [8D])

Off da de glemte sikkert å legge ved resepten- titt en gang til for sikkerhets skyld i konvolutten
Håper at dette ordner seg da, og de kan sende en ny resept med il post, eller fakse apoteket ditt og for håpe at de godtar dette.

då hadde eg også fått panikk,full panikk. men de sender den nok til apoteket der du holder til. så du får nok starte opp på torsdag[:)]

Uff, vi sjekka flere ganger konvolutten, dro på et apotek og tok en tur til klinikken. Kanskje det er like tidbesparende å be om å få hente resepten/medisinene på St.Olavs i morgen? Er så heldig å jobbe 20 min. fra sykehuset [:)]

ORIGINAL: enlitenen

Håper det ordner seg! Lykke til![:D]

Jeg fikk sprayen tilsendt i postoppkrav få dager etter brevet med all info. Ring til dem og hør, du. Greit å få svar, og om det har skjedd en glipp, så har de litt tid til å rette opp i det [:)]

Lykke til!

Back
Topp