Snart nyttår!

Januarmamma87

Elsker forumet
Januarlykke 2016
Pleier som regel ikke bry meg særlig med nyttårsaften, misforstå meg rett, er stort sett en veldig koselig kveld vi pleier å feire med gode venner, men har ikke det store forholdet til at vi faktisk går inn i ett nytt år. I år er det litt annerledes. Nytt år betyr ny baby! Ikke at hun kommer 1. januar, men det markerer på en måte hva som skal skje;-) Kjenner jeg både gleder meg og ser fram til fødsel, selv om ting ikke er på stell her hjemme og jeg føler det er mye som burde bli gjort før hun kommer:-P

38+0 i morgen, 2 uker og tre dager til termin, ikke lenge igjen selv om det fortsatt føles ganske fjernt;-)

Pleier som regel ikke bry meg særlig med nyttårsaften, misforstå meg rett, er stort sett en veldig koselig kveld vi pleier å feire med gode venner, men har ikke det store forholdet til at vi faktisk går inn i ett nytt år. I år er det litt annerledes. Nytt år betyr ny baby! Ikke at hun kommer 1. januar, men det markerer på en måte hva som skal skje;-) Kjenner jeg både gleder meg og ser fram til fødsel, selv om ting ikke er på stell her hjemme og jeg føler det er mye som burde bli gjort før hun kommer:p

38+0 i morgen, 2 uker og tre dager til termin, ikke lenge igjen selv om det fortsatt føles ganske fjernt;-)
Vi har termin samme dag vi da;)
Jeg er så klar for å få ut lille nå, at jeg går snart rundt meg sjøl!:-P Alt er klart, har i grunnen vært det noen uker. Og siste uka har formen mildt sagt vært laber, så om det starter utpå kvelden i morra, ja, da er jeg bare glad til!;)
Har du noen symptomer på at noe nærmer seg, eller er det rolig?:-)

Fint lite symptomer her;-) Kjenner av og til tendenser til mensmurringer, men er så lite at det ikke er av betydning:-P Men allikevel, mer enn jeg hadde sist, da hadde jeg ingen tegn over hodet, men så kom da jentungen også to uker over termin:-P Håper at det at jeg kjenner bittelitt betyr at jeg slipper å gå så lenge over denne gangen:-)

Med så mye symptomer som du har hatt (ut i fra hva jeg har lest ), skjønner jeg godt at du vil ha det overstått, ikke greit å være helt utslitt til fødsel heller. Får håpe noe skjer ganske snart for din del;-)

Kjenner på det samme her :) Nytt år og snart baby! 37+4 i morgen, men nå kjenner jeg at ho fint kan komme ut når ho vil. Er så lei av å ikke få sove og å ha vondt overalt. Lite tegn egentlig, har noen ganske ubehagelige kynnere og mensmurringer men lite utover det nå.

Kjenner på det samme selv:-) Gleder meg til vi er i et nytt år, og hun kan komme når som helst. Jeg blir 37 uker på vei på lørdag, er det fra da av jeg er fødeklar? Eller er det når det er 21 dager igjen til termin?

Har vært i dårlig form i det siste, og er veldig trøtt og sliten for tiden, så skal bli godt å få henne på utsiden og forhåpentligvis få mer energi igjen. Har hatt mye kynnere i går og i dag, og vært både kvalm og dårlig i magen i dag.

Jaa:) Jeg har den mentale innstillinga at babyen kommer over nyttår, etter jula. Nettopp fordi jeg har fortalt det til lille her siden vi fortalte om graviditeten. Derfor tror jeg fort jeg blir utålmodig når jula er ryddet ut av hus :p Gleder meg masse :)

Føler også at nyttårsaften blir ekstra spesiell i år, er 39+3 i dag så jeg er VELDIG klar for fødsel når klokka passerer 24 i morgen! ;) gleder meg veldig til å få en liten en å kose meg med nå :)

Jeg kniper for harde livet her,hehe. Vil feire nyttår med jenta vår før lillegutt kommer. Nyttår fikk plutselig en annen betydning etter en natt på sykehuset.

Jeg er også av den typen som ikke har noen spesiell relasjon til nyttårsaften sånn sett.. Jeg kan være på fest, jeg kan feire med familie og slekt, jeg har feiret den med en rolig middag hos venner, jeg har feiret den aleine med fjordland i microen og musikk på full guffe, i fjor var det bare meg og gubben og vesla vår over en enkel middag og stjerneskudd. I år har vi gjester for første gang hjemme hos oss (søstra mi med sin familie. De ba seg vel nesten selv, så jeg ba de om å senke alle forventninger! :p )

Det blir nok veldig hyggelig, (og litt mer betydning over det når vi ønsker hverandre et godt nytt år denne gangen!) men gleder meg nok enda mer til å rydde bort jula og bare vente på at lillebror skal melde sin ankomst! :)

Back
Topp