Snart ny uke igjen

Lykke til hos tannlegen! Hørt mange fæle historier om trekking av visdomstenner, men jeg kan glede det med at når jeg trakk min, merket jeg NADA til det. Var like fin når bedøvelsen gikk ut og har aldri plages med noe etterpå :-)

Her blir det en fin uke. Bursdag på onsdag, så mamma kommer å lager middag. På fredag skal mannen og jeg ut å spise for første gang siden lillesøster kom til verden for 2,5 mnd siden. Det blir koselig og skummelt med barnevakt noen timer. Lørdag skal jeg ut å spise med venninnene mine, mens pappaen holder fortet. Spennende uke :-)

Blir en lang arbeidsuke. En del deadlines, først og fremst onsdag kveld. Så en liten på fredag. Deretter kan jeg "slappe" av på jobb noen dager.
Foreldrene mine kommer på helgebesøk, så teller ned til det! Lenge siden jeg har sett de! :)

Hva bringer den for dere?

Her starter uken.med trekking av visdomstann :(
Ellers er det jobb, rekruttturntrening med kb, fotballkamp med kb
Trening på meg og mannen
Kjøre 100 mil t/r neste helg for vi skal i konfirmasjon
Glemte å qoute deg i innlegget mitt ovenfor her :-)

Mini er hos pappaen sin, så det blir en rolig uke, men så kommer han heldigvis hjem på fredag :). Så har jeg bursdag i helgen, og tenkte at jeg skulle feire det :)

Her begynner uken med fotball trening, tirsdag svømming, onsdag, slappe litt av, torsdag kjøre til Bærum, fredag skal vi i begravelse, lørdag skal vi til son og besøke noen kjente og på søndag skal vi kjøre hjem igjen.

Jobb hele uka, som vanlig. Skal på trening to dager, og ellers ingenting spesielt, men mannen er borte hele uka, så blir jo litt mer hektisk enn normalt :)

Har vært syk siden torsdag, så håper jeg blir frisk til i morra :angelic: Så har ikke lagt noen planer for uka enda!

Blir veldig spennende uke her. Skal på ultralyd i morgen for å se om eggene har hatt god nok effekt av stimuleringen og om det blir IVF forsøk i løpet av uken :D

Har ikke andre ting på plakaten annet enn trening mandag og torsdag. Men så har jeg laget meg et helsikes arbeid etter vi byttet seng i helga :P
Må få ryddet opp i gang, stue og bad.

Jobb 5 dager, møte, fotballkamp for eldste, min bursdag, svigermor kommer onsdag, 40 års lag på lørdag:)

Mandag: møte ei fra barselgruppa, jobb
Tirsdag: jobb, trening
Onsdag: jobb
Torsdag: tannlege, trening
Fredag: jobb
Lørdag: jobb
Søndag: jobb

Tirsdag er det foreldre samtale i barnehagen. Torsdag vekstestimering og diabetes kontroll sykehuset. Lørdag blir det bursdag feiring i familien :)

De andre dagene blir det å slappe av og kanskje få kjøpt klesskap til jentungen.

Back
Topp