Snart november <3

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Er inne på oktober forumet og der er deg fødsel på fødsel... Begynner virkelig å skjønne at tiden snart er kommet. 33 dager til termin min... Synes tiden har flydd av sted. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

22 dager til termin og det kan vel skje når som helst! Hatt en del "tak" i ryggen og vonde kynnere de siste to*tre dagene.
Håper hun melder sin ankomst snart og ikke mange dager over termin!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, det kan skje når som helst. Har resultatet liggende ved siden av meg. 22 dager før termin ;)

Ja, det kan skje når som helst. Har resultatet liggende ved siden av meg. 22 dager før termin ;)

Så heldig!
Flergangs eller førstegangs?

Åhh så spennende, lurte på om deler av min slimpropp kom forrige uke... Men var ikke blodspor i den... Bare en slim dott av noe slag men ingen blod. Skal det være det?

Har hørt at du kan sammenligne konsistensen med en glassmagnet.. Med eller uten blod :)

Så heldig!
Flergangs eller førstegangs?
Førstegangs! Så dette kom ganske brått på. Ifølge jordmor er jeg født til å få barn - alt gikk så fort og etter boka ;-)

Det er ikke alle som merker den. Jeg har 12 dager til termin og har ikke sett snurten av den, men har andre tegn på at ting modnes

Sist gikk den samtidig som jeg kjente de første riene ;)

Har hatt en del mensmurringer, tak i ryggen og kynnere de siste to dagene!
Kan det være modningsrier?
Aner ikke når jeg skal ringe føden pga streptokokk type B. Fikk jo beskjed om og ikke gå hjemme med rier, men vet ikke hvordan rier kjentes ut! :rolleyes:

Tenker nok at deler av proppen gikk men den kunne visstnok komme i mange omganger... Hadde forresten ikke tegn på noe slimpropp sist fødsel .... Men jeg har mange uker igjen..// bare godt med uflod men tenker det er normalt også...

Back
Topp