Snart natten jo....

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Grrr.... jeg finner ikke bilnøklene mine. Ingen av dem (har 2 stk). Fatter ikke hvor de er. Bilen er jo her så vet jo at jeg har hatt med nøklene inn, pleier å ligge i en skuff i gangen og har lett OVERALT.

Hva gjør man hvis ikke man finner dem da?
Huff, har ikke fått koppen min med te eller noe kos i kveld pga de jævla nøklene. Også vasker jeg klær som en gal til ferie. Skal jo pakke 4 kofferter her [8D]

Noen andre som har en kjip kveld?

Spør PITA i morgen[8D][8D] Hun har sikkert gjemt de.

Sett i vesker?
i sko?
i lommer?
under trappa?
i en skål?

kan de ha havnet i toget? kanskje Fie ville starte toget sitt slik mamma starter bilen?

Her er det ikke veldig høy stemning..har nettopp lagt lillegutt som ikke har det bra pga vaksinene, så jeg ser for meg en ille natt[>:]Og vesla var ikke til å snakke til før hun la seg, hun var så sliten og lei seg for alt mulig rart. Hun ba om å legge seg og det er ikke normalt hos oss!

Nå blir det te og knekkebrød, sambo impregnerer den nye sofaen noe som stinker[:'(]

Vurderer å feste en tlf til nøklene mine får når de e vekk e d jo håpløst å finne de![:o][8D]
Sett deg ned med en kopp te og slapp av litt. Kanskje nøklene dukker opp da[;)]

Her e den litt småkjip denne kvelden også... Min mann sitter og spiller ps3 fordi eg satt med pc'en, men eg satt med den fordi han så på programmer på tv som eg ikke liker. Tenkte han sku få se på d eg... så når eg spør om vi ska se en film så sier han d e for sent...[:o]
Lager meg en kopp te tror eg... har ikke drukket te på evig lenge pga kvalmen, men nå har den begynt å gi seg litt så tok meg en kopp te tidligere i dag og d var jo GODT!!![:D][:D] Eg har til vanlig te hver dag og da gjerne flere kopper på en dag! hehe...

Ja får spørre selve skråppens. Det var posen som sist kjørte bilen og han har alltid orden på sakene sine og vi vet at de har vært ihus. De står ikke i bilen [;)] 
Vi har lett i alle jakker, i sko, bukser, skuffer, lekekasser, toget, kjøkkenskap, bager, sekker bak piano, tvbenken og sofaen, nedi sofaputer osv.
Sofie digger nøkkelen min for du kan trykke på den så den spretter ut. Og hun har det med å "gjemme ting" Sett i peisen og ute overalt. [&o]

Får saumfare rommet hennes i morgen, der har vi ikke sett enda.
Nå skal jeg koke litt flasker til natten. I morgen reiser vi på hytta mi på Skjelsvik på dagsbesøk bare. En tante og Onkel fra Irland er der så vi får svinge innom. Kanskje det er badevær også. [:D]

Back
Topp