Snart nå!

Sola989

Betatt av forumet
Snakka med føden for en liten time siden. Her er vist jeg i gang, er rundt 6 min i mellom så havner vel på føden i løpet av dagen! Foreløbig går det greit, puster meg gjennom!

Snakka med føden for en liten time siden. Her er vist jeg i gang, er rundt 6 min i mellom så havner vel på føden i løpet av dagen! Foreløbig går det greit, puster meg gjennom!

Fantastisk. :)) Lykke til! :)

Hjalp vist med hyrdestund med sambo i kveld :) smertene startet ca 1 og en halv time etter.. Angrer litt på det, men så er det jo greit å bli ferdig med å gå gravid!

Hjalp vist med hyrdestund med sambo i kveld :) smertene startet ca 1 og en halv time etter.. Angrer litt på det, men så er det jo greit å bli ferdig med å gå gravid!

hehehe ja, nettopp ;)

Jeg også ønsker det vil starte snart, men den kommer vel den timen jeg angrer på det også :p :D

Sa til sambo at i mitt neste liv skal jeg bli mann :p Han svarte med at det skulle han å.. Sa til han at da er det din tur å vær kjerring :)

Ojoj spennende :D godt å bli ferdig:) masse lykke til! Heier på deg!:D

Å hold oss oppdatert så godt du kan da!
Masse lykke til!

Vært en tur på føden, 3cm åpning.. Fikk lov til å bli, men det beste er vel å samle litt krefter hjemme.. Håper ikke dette bli langdrygt..

Masse lykke til:-)

Oi spennende:-)
Lykke til:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vet hvordan det er.. Jeg hadde håpet at det skulle skje ting leeenge, og var så klar, men når det gikk opp for meg at vannet hadde gått så tenkte jeg bare "Nei, nei, nei, ikke nååå! Jeg vil ikkee!" :p

Lykke til! :)

Masse lykke til! ;)

Back
Topp