Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag måtte jeg krype til korset....
Innkjøp av ny BH og gravidbukse...
Og er bare 4+4 [emoji44]
Er så oppblåst om ettermiddag/kveld og sliter å være på jobb i gamle buksene mine. Så håper ikke de på jobb ser at jeg hatt slik bukse på [emoji44]
Ble nesten sett i butikken av en kollega å [emoji44]
I 2012, ble gravid januar og gutten kom oktober [emoji85]
Bare 2 måneder mellom vår første da [emoji4]
Formen er bra, bare svært oppblåst.. enn du da?
Ja to måneder mellom min andre og din første. Kjekt da!! Ska lage egen dagbok så jeg ikke "trasher" din...hehe
Formen er fin..men føler meg oppblåst og livredd for at det skal synes for tidlig. Hehe
Hvordan var formen når du var gravid sist du var gravid? Sånn i begynnelsen?
Formen var fin da å, men trengte ikke å kjøpe mammabukse før uke 12. Og små uggen på morgenen, håper på det samme nå [emoji4]
Hei og tusen takk [emoji4]Hei på deg, må jo selvagt følge deg her også[emoji2] Må gratulere igjen og gleder meg til å følge deg her helt frem til baby[emoji173]️
Så deilig da!![emoji173] 5+2 [emoji173]
Da kan jeg lettet si at testingen er ferdig [emoji173]
Og idag så havnet jeg hit til frokost [emoji85]
Hei, termin 10 april [emoji4] og andre barn [emoji4]Hei. Når har du terminen? jeg er 5+2. andre barn....
Du har en gutt fra før... Hva ønsker lille gutt: søster eller bror?Hei, termin 10 april [emoji4] og andre barn [emoji4]
Har en gutt fra før ja [emoji4] han forandrer mye mening men ønsket seg vel mest en gutt [emoji4]Du har en gutt fra før... Hva ønsker lille gutt: søster eller bror?