Snart kvelden

lenemor

Forumet er livet
Ja, jeg er klar for barnefri i sofaen nå - dette er siste kveld før mamma kommer, og jeg gleder meg masse. Johanna gleder seg også, hun har nedtelling (og G også faktisk, han kan nesten ikke vente)

I dag har vi vært hos fotografen og foreviget hele familien (i hovedsak barna, men vi er med på noen bilder vi også), og så dro vi på kafe og spiste lunsj etterpå. August og Johanna har lekt masse og hatt det kjempegøy i kveld, nå ligger han oppe på rommet sitt og prater, mens hun sitter her og drøyer leggetiden med aldri å bli ferdig med å spise opp kveldsmaten.

Jeg har og dumpet ned i sofaen. Egentlig burde jeg rydda opp litt først, men jeg har ingen mamma som kommer på besøk i morgen (hun har ikke bil for øyeblikket for den er ødelagt og står i garasjen vår[8D]) så det haster vel ikke. Rotet har ikke for vane å forsvinne av seg selv her i huset i alle fall så da er det nok der etterpå også[>:]

Ikke så mye spennende på tv da så mulig det blir shina her allikevel da..
Eller så får jeg kanskje scrappa litt, har fått dilla på å scrappe "barnevogner", de er såååå søte![:D]

ORIGINAL: Mibah

Jeg har og dumpet ned i sofaen. Egentlig burde jeg rydda opp litt først, men jeg har ingen mamma som kommer på besøk i morgen (hun har ikke bil for øyeblikket for den er ødelagt og står i garasjen vår[8D]) så det haster vel ikke. Rotet har ikke for vane å forsvinne av seg selv her i huset i alle fall så da er det nok der etterpå også[>:]

Eller så får jeg kanskje scrappa litt, har fått dilla på å scrappe "barnevogner", de er såååå søte![:D]

så søt!!! oppskrift?[8D]

ORIGINAL: lille*frø

ORIGINAL: Mibah

så søt!!! oppskrift?[8D]

Takk, oppskrift har jeg ja[:D]

http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/2010/05/dt-inkywings-barnevogn-tut-baby-pram.html

så utrolig enkel! men ser mer avansert ut enn den er.

(bortsett fra at snuppa mente jeg ikke kunne lime fast hjulene for da kunne den jo ikke trilles med[8|] hehe)

Back
Topp