Snart kommer det en ny novembergruppe...

11nov2014barn

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Tenk at det snart kommer en ny novembergruppe! Det føles litt trist, siden det betyr at tiden går så alt for fort og lille E vokser i rekordfart. Savner også å være gravid, kjenne den lille inni magen og alle forventningene man hadde.

Denne uken er det 52 uker/1 år siden eventyret startet for meg og mannen <3 Det er fantastisk å være mamma og jeg gleder meg til flere eventyr i fremtiden, bare ikke akkurat nå ;)

Lykke til, til alle dere nye novembermammaer! Dere har en fantastisk tid i møte. Straks gir kvalmen seg og usikkerheten i forhold til 1 trimester, og da er det bare å nyte dagene som gravid <3 Til sommeren er det bare å kose seg med lette kjoler som fremhever den fine magen, og før dere vet ordet av det er sommeren og høsten over, og magen kjennes sprekkeferdig. Da er det bare å stelle godt med seg selv og få de rundt deg til å dulle med deg frem til fødselen :) Det finnes ikke noe mer fantastisk å kjenne den lille nye kroppen i hendene dine og den første tiden kan gå så alt for fort. Nyt tiden sammen som en liten familie de første ukene og vent med å slippe til så mange andre. Ikke bare for å bli kjent med den lille, men fordi nyfødtperioden kan være utrulig utmattende. Å være våken annen hver time i løpet av natten var forferdelig og jeg lengtet etter tiden når lille kom til å sove lengre. Nå som den tiden er kommet, lengter jeg etter nyfødtperioden (må vel ha fortrengt en ting eller to...). Nyt tiden som to, vær kjærester og finn på mye sammen, det har man ikke så mye tid til etter at den lille kommer.

Det er mye jeg kunne sagt, men avslutter her med å si masse lykke til!!!
 
Ja utrolig å fort tida går!!

Mye som har skjedd med lille di gode tre mnd vi har hatt henne hos oss også! Tror det er viktig å nyte øyeblikkene mens di er! Fort å lengte etter bedre tider feks i forhold til søvn og slikt.. Gjort det selv, nå som jeg flere kvelder har fått lagt ho før meg selv savner jeg nesten å ha ho ved siden av meg eller sovende på brystet på sofaen om kvelden.... Men alt har sin tid ;)
 
Åhh, så utrolig flott skrevet! 8 mars skal vi i dåp til mini sitt lille søskenbarn, og da er det nøyaktig 1 år siden vi fant ut at vi skulle ha en liten baby, tiden går så utrolig fort. Jeg savner så utrolig mye den lille babymageb og alle forventingene som fulgte med. Håper vi er så heldige å få flere små i fremtiden, slik at mini engang får søsken. Selv om det er hardt og tungt, så er det virkelig verdt allt strevet og bekymringene.
 
Då bra skrevet :)
I helga som at spilte jeg håndballturnering for bedriftslag, og kom på at forrige gang jeg gjorde det, var samme dagen som jeg oppdaget at jeg var gravid. Savner litt det ned forventninger om hva som kommer men Nå har vi lille jenta vår her og hun smelter mammahjertet hver eneste dag. Er så forelska :)
 
Back
Topp