Snart klar...

Willeikke

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
♡Julekulene 2021♡
med maten til dåpen imorgen.
Har stekt prinskorv, lök og kyllingvinger. Nå mangler karbonader og eggeröre så er alt et klart.
Hentet dåpskaka idag. Og så er det bare salat og garnityr igjen....ja ooolegging på fater da. Og så har jeg laget Waldorfsalat for förste gang, og den smakte godt. Ikke vanskelig, men alikevel*såååå stolt*[:D]

Igår pyntet ejg og mamma lokalet, og vi er kjempefornöyd[:D]

Og jeg gleder emg sånn til imorgen!!! Charlotte Russé kake, kringle, dåpskake, ostekake med gelé, og masse mat.

Så det skal sikkert finne igne masse til Östfoldjenter på mandag også.

Takk! Er ikek så stresset så lenge folk holder seg laaangt unna kjökkenet. Og så har ejg masse hender til å (under-)holde Filippa,så da går det greit.

Oooh det hørtes veldig godt ut [:D]

Så flink du er da [;)]

(Må ærlig innrømme at jeg ikke er så misunnelig på deg nå, er veldig glad for at dåpen er unnagjort nemlig. Hadde det den 10.januar vi da, og da kom jeg meg vel i seng sånn rundt kl.03 natta før dåpen. Men nok om det...)

Dere får ha lykke til i morra, og kose dere med restemat på mandag. Er veldig koselig at jeg er velkommen hvis jeg skulle rekke det etter tannlegen, men jeg tror vel at det kommer til å verke litt når jeg er ferdig der; så jeg får heller bli med en annen gang.

Flinka [:D] Hørtes ut som myyyye godt å spise... 
Lykke til i morgen, og kos dere masse [:)][:)]

Back
Topp