Snart klar for skjult forum!

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Nå har vi mange nok innlegg til å lage vårt eget skjulte forum.

Det som gjenstår er å velge en tilgangsansvarlig, og velge navn.

Vi setter en ukes frist på stemming på navn, og de som velger å ikke stemme har da sagt fra seg muligheten til å bestemme navnet :) Altså frist torsdag den 24.

Noen som kan tenke seg å være tilgangsansvarlig?
 
Nå har vi mange nok innlegg til å lage vårt eget skjulte forum.

Det som gjenstår er å velge en tilgangsansvarlig, og velge navn.

Vi setter en ukes frist på stemming på navn, og de som velger å ikke stemme har da sagt fra seg muligheten til å bestemme navnet :) Altså frist torsdag den 24.

Noen som kan tenke seg å være tilgangsansvarlig?

Juhu så kult. Jeg har alt for mange jern i ilden for tiden. Mye å gjøre på jobb, mamma til en og gravid :p + at jeg begynner på en bachelor i desember. Så jeg må nok stå over. Hva med deg da?
 
Supert å snart få skjult forum!
Er det slik at ingen flere kan komme inn da? Eller er det bare å på en måte spørre om medlemskap på skjult forum?
 
Supert å snart få skjult forum!
Er det slik at ingen flere kan komme inn da? Eller er det bare å på en måte spørre om medlemskap på skjult forum?

Joda, men kan få tilgang hele tiden så sant man oppfyller kriteriene :)
 
Juhu så kult. Jeg har alt for mange jern i ilden for tiden. Mye å gjøre på jobb, mamma til en og gravid :p + at jeg begynner på en bachelor i desember. Så jeg må nok stå over. Hva med deg da?
Usikker på hvor mye jobb det er. Siden jeg er så dårlig om dagene så vet jeg ikke om jeg klarer å få jobben gjort liksom :p kan fort gå hele dagen uten at jeg klarer sjekke forumet. Kanskje jeg må spørre hvordan det er med noen som har vært tga :)
 
Er det ingen andre som kan tenke seg å være tilgangsansvarlig?
 
Hva går skjult forum ut på ? :S

Det er at vi kan være litt mer åpne. Alt vi skriver her og ellers på forumet er åpent for alle på Internett, og kan komme opp i et hvilket som helst Google-søk. Hvis vi har et eget skjult forum er det kun de som er inne på akkurat den skjulte gruppen som kan lese det.
 
Hva går jobben ut på som tilgangsansvarlig?
Å er det en enmannsjobb eller kan man være flere?:happy:
Jeg vet ikke, har ikke vært det selv heller. Man skal ihvertfall ha ansvar for hvem som får tilgang til skjult forum, og følge med på at de opprettholder kravene for å bli der, usikker på om det er mer man har ansvar for
 
Det er at vi kan være litt mer åpne. Alt vi skriver her og ellers på forumet er åpent for alle på Internett, og kan komme opp i et hvilket som helst Google-søk. Hvis vi har et eget skjult forum er det kun de som er inne på akkurat den skjulte gruppen som kan lese det.

Slik å forstå, da er jeg med :)
 
Jeg vet ikke, har ikke vært det selv heller. Man skal ihvertfall ha ansvar for hvem som får tilgang til skjult forum, og følge med på at de opprettholder kravene for å bli der, usikker på om det er mer man har ansvar for
Kunne sikkert ha meldt med, men ikke om det bare er en som gjør jobben om du skjønner:p
 
Back
Topp