Snart klar for ferie

babyT

Forumet er livet
Nå er hele leiligheten vaska og rydda. Sommeren så langt har blitt brukt til å pusse opp stua, sette opp nye lister på stue, kjøkken, bad og gang og rydde både ytterbod og innebod. Så nå er alt helt strøkent her [:)] Mangler bare å henge opp bildene på stua igjen.

Imorgen skal vi pakke og reise. Skal til Alta i helga i bryllup til en kamerat og kollega av mannen. Søndag kjører vi til Umeå eller Luleå, kommer an på hvor langt vi kommer. Mandag kjører vi videre til Støren. Skal på besøk til svigers. Onsdag reiser vi til Frøya for å besøke bestemora til mannen, før vi drar tilbake igjen til Støren. Blir vel også noen turer inn til Trondheim for å handle tenker jeg (jeg trenger klær!). Regner med å være tilbake i Lakselv 15. august.

Ha en flott ferie babyT[:)]

kos dere masse både i bryllup og på besøk!

(og så deilig å komme hjem til et rent hus igjen da, der har jeg noe å lære[8D])

God tur, og kjør pent.
Kos dere masse. [:)]

Å kos deg i bryllup og på ferie nå, håper at du ikke har vokst ut av kjolen du kjøte da, he he.....du passet sikkert på at det var littt ekstra plas i den , men gleder meg til å høre hvordan du har hatt det når du kommer hjem igjen. [:)]

Takk, jenter [:)] Blir deilig å komme seg litt bort fra bygda nå. Slippe ut min oppblåste mage uten å være redd for å få spørsmål [;)]

Kjolen passer enda, ja twinanne. Kjøpte den faktisk litt for stor. Har sydd den litt opp på skuldrene for at den skulle passe litt bedre. Er litt kort i overkroppen. Men har god plass over magen, og den sitter fint over puppene, så det skal gå fint [:)]

Skal bo hos et vennepar i Alta. De venter også barn. Har prøvd lenger enn oss. Hatt en exu og to spontanaborter, men denne gang ser det ut til å gå bra. Hun er godt over grensa på 12 uker [:)] Tror nok ikke vi klarer å la være å fortelle nyheten til dem.

ORIGINAL: * Bobbo *

God tur, og kjør pent.
Kos dere masse. [:)]

Back
Topp