Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
PP 2 - 7 dpo Da er testkjøret i gang. Første test ble tatt på morgenen og var selvfølgelig blenda. Det er ennå så tidlig at jeg ikke er lei meg for negativ test i dag. Ellers er hvilepulsen min stadig økende og tempen er fortsatt høy. Jeg er ikke veldig god på å lese FF charts, men tror det er bra at den er høy selv om jeg ikke har hatt noen festedipp Dette høres sikkert skikkelig dust ut, men har på en måte ikke helt troen på denne PP da jeg har tatt to fertility readings tidligere i sommer som sa august-september og en sa september. Og jeg er jo såpass overtroisk at da blir det vel ikke unnfanget baby før september da Lite symptomer denne syklusen, men kanskje det er positivt. Hadde jo masse symptomer forrige gang, men da var jeg jo ikke gravid [ATTACH=full]442029[/ATTACH][ATTACH=full]442030[/ATTACH]
PP 2 - 7 dpo
Da er testkjøret i gang. Første test ble tatt på morgenen og var selvfølgelig blenda. Det er ennå så tidlig at jeg ikke er lei meg for negativ test i dag. Ellers er hvilepulsen min stadig økende og tempen er fortsatt høy. Jeg er ikke veldig god på å lese FF charts, men tror det er bra at den er høy selv om jeg ikke har hatt noen festedipp Dette høres sikkert skikkelig dust ut, men har på en måte ikke helt troen på denne PP da jeg har tatt to fertility readings tidligere i sommer som sa august-september og en sa september. Og jeg er jo såpass overtroisk at da blir det vel ikke unnfanget baby før september da Lite symptomer denne syklusen, men kanskje det er positivt. Hadde jo masse symptomer forrige gang, men da var jeg jo ikke gravid [ATTACH=full]442029[/ATTACH][ATTACH=full]442030[/ATTACH]