Svar på tråd

PP 2 - CD 16

I dag er trolig EL. Fikk fast smiley på CB lilla i går og positiv strimmel. Strimmelen er på tur nedover igjen i dag. Fikk heldigvis EL litt tidligere i syklusen denne mnd, plutselig så var den der. Jeg er fornøyd med aksjelegging denne syklusen, kommer til å ta en runde i dag også :Heartred Føler meg mye mer avslappet denne syklusen da det nå har landet en del ting på privaten. Så sånn sett så håper jeg at DPO dagene skal gå litt fortere, at jeg ikke føler like mye på presset om å bli gravid.

Denne syklusen har jeg prøvd å tempe, men det har gått så som så da vi har vært i syden og har en på 15mnd som plutselig våkner før alarmen på morgenen osv. Legger uansett ved bilde fra FF. [ATTACH=full]441559[/ATTACH]

Ellers driver vi med barnehagetilvenning på lillemor denne uken. Hun har andre dag i dag og akkurat nå ligger hun der og sover dupp mens jeg er hjemme. Det virker som det går veldig bra, så jeg har troen på at overgangen neste uke hvor tilvenningen er ferdig kommer til å gå fint :love7

Back
Topp