Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
PP 2 - CD 1Endelig kom TR! Forhåpentligvis rekker jeg å bli så godt som ferdig med mensen til vi skal til synden på fredag Jeg starter denne PP med godt mot. Jeg har også kjøpt to fertilityreadings på Etsy, ene sa august-september og andre sa september! Så blir gøy å se om det klaffer denne pp eller neste. Lillemor ble også født i mai og det var jo en fin måned, så tanken på å kanskje få et til maibarn er absolutt ikke å forakte. Vi får se hva denne mnd bringer. Vi skal bare være på ferie i 7 dager så trolig har jeg ikke EL før vi er hjemme igjen. Flo sier at EL er ca 15/7. Jeg tar nok med meg noen tester på ferie bare for å være på den sikre siden siden denne syklusen tullet litt
PP 2 - CD 1
Endelig kom TR! Forhåpentligvis rekker jeg å bli så godt som ferdig med mensen til vi skal til synden på fredag
Jeg starter denne PP med godt mot. Jeg har også kjøpt to fertilityreadings på Etsy, ene sa august-september og andre sa september! Så blir gøy å se om det klaffer denne pp eller neste. Lillemor ble også født i mai og det var jo en fin måned, så tanken på å kanskje få et til maibarn er absolutt ikke å forakte. Vi får se hva denne mnd bringer. Vi skal bare være på ferie i 7 dager så trolig har jeg ikke EL før vi er hjemme igjen. Flo sier at EL er ca 15/7. Jeg tar nok med meg noen tester på ferie bare for å være på den sikre siden siden denne syklusen tullet litt